• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Catostrophe ~ Summers and Deadpool
    Munro ~ Banshee and Iceman
    Elijah ~ The young Charles and Pyro
    Mortenson ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Bilbo ~ Magneto and Beast
    Emboar ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 8:55 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    They don't care enough about me to know if they are gonna buy a birthday-present for me, but they do knew at the first moment that they were going to buy the newest and most expensive Blackberry for my sister.

    Once again I see again that they don't even care enough about me. I never ask for much, I just ask for a little bit love, but even that's too much to ask.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het valt me op, ze kunnen wel een superdure witte bank van echt leer uit Italië kopen, wel een nieuwe computer van boven de 3000 euro, wel 50 euro aan mijn zus geven voor alleen maar kleding, wel nieuwe spullen voor hun, maar altijd wanneer ik om iets kleins vraag is het te veel. En voor mijn verjaardag vroeg ik om Dre's, studio nog wel en dat is 200 euro, niet heel veel voor hun doen, maar wel heel veel voor mij en dan is het te duur, maar als mijn zus om een onnodig iets vraagt voor 500 euro krijgt ze wat ze wilt. Ik heb die Dre's nodig, want mijn oordopjes zijn super slecht en ik heb dit keer echt iets nodig dat niet snel kapot gaat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik haalde net beneden wat eten en drinken en toen was die reclame van titanic op tv, ik dus echt zo chagrijnig: Grappig dat ze nog dachten dat ze allebei zouden overleven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mortenson schreef:
    Het valt me op, ze kunnen wel een superdure witte bank van echt leer uit Italië kopen, wel een nieuwe computer van boven de 3000 euro, wel 50 euro aan mijn zus geven voor alleen maar kleding, wel nieuwe spullen voor hun, maar altijd wanneer ik om iets kleins vraag is het te veel. En voor mijn verjaardag vroeg ik om Dre's, studio nog wel en dat is 200 euro, niet heel veel voor hun doen, maar wel heel veel voor mij en dan is het te duur, maar als mijn zus om een onnodig iets vraagt voor 500 euro krijgt ze wat ze wilt. Ik heb die Dre's nodig, want mijn oordopjes zijn super slecht en ik heb dit keer echt iets nodig dat niet snel kapot gaat.


    maar je hoeft die dre's toch niet perse ik bedoel je kan ook gewoon andere oordopjes kopen, want vaak zijn oordopjes wel beter dan koptelefoons, niet te vergeten kan je sneakerig zijn met je oordopjes in de les(nerd)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Mortenson schreef:
    Ik haalde net beneden wat eten en drinken en toen was die reclame van titanic op tv, ik dus echt zo chagrijnig: Grappig dat ze nog dachten dat ze allebei zouden overleven.


    ey, they did do anything to survive. en volgens mij dachten ze dat eigelijk niet, ik bedoel als een schip tenonder gaat dnek jij dta je dat dan zal overleven.

    ik dnek dat ik eerder dnek shit shit shit shit xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Catostrophe schreef:
    (...)

    maar je hoeft die dre's toch niet perse ik bedoel je kan ook gewoon andere oordopjes kopen, want vaak zijn oordopjes wel beter dan koptelefoons, niet te vergeten kan je sneakerig zijn met je oordopjes in de les(nerd)



    Alle oordopjes die ze hier verkopen zijn echt super slecht en gaan echt zo snel kapot.

    Ik doe nu voorzichtig met mijn oordopjes, want als ik die dre's heb, denken mensen niet dat ik ook nog oordopjes heb en dan zal niemand me echt verdenken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik zit voor selfish nu voor elk karakter een id te maken xD

    ik heb
    agron
    crixus
    gewain
    finnick
    annie
    en quinn al af

    ik zit nog te twijvelen bij die van helena

    pfff, next up furor en noah


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    oohh en snow niet te vergeten


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Mortenson schreef:
    (...)


    Alle oordopjes die ze hier verkopen zijn echt super slecht en gaan echt zo snel kapot.

    Ik doe nu voorzichtig met mijn oordopjes, want als ik die dre's heb, denken mensen niet dat ik ook nog oordopjes heb en dan zal niemand me echt verdenken.


    ah ha ok.

    hoeveel geld heb jij dan momenteel zelf?
    want miss kan je erzelf dan voor sparen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Op mijn rekening heel veel, maar mijn ouders gaan er volgens mij niks van afhalen.

    Zelf heb ik 30 euro ofzo, maar ik zal niet zo makkelijk geld verdienen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik moet nu gaan naar familie. -zucht-

    Bye, ben er weer in de avond.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Argh ik moet wachten op mijn moeder -zucht-


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ghehe

    ach jah ik wacht zelf liever op men pa dan dat ik naar familie ga xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik ga met alle liefde ernaar toe want ik heb mijn boek en koekjes.

    We gaan er volgens mij alleen eten, maar zelfs dat zal ik wss niet doen, want onderweg eet ik mijn koekjes.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    okj when you have a book your save:Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.