• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Hè? Ik ben niet helemaal verdwenen hoor. Tuurlijk herinner ik hen nog wel."
    Michael lijkt het amusant te vinden, ik begin te vermoeden dat hij alleen de personen vergeten is waar hij problemen mee gehad heeft.
    "Jij ook eentje?"
    Ik weet niet waar hij het over heeft tot ik hem zie roken. Ik schud mijn hoofd met een glimlachje.
    "Bedankt maar nee bedankt," zeg ik zachtjes. "Dus... Donna, Charlotte, Mary, niks meer?" vraag ik om mijn vermoedens te bevestigen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Bedankt maar nee bedankt."
    Ik grinnik zachtjes en berg het pakje weer op. Genietend inhalleer ik de sigaret.
    "Dus... Donna, Charlotte, Mary, niks meer?"
    Ik grinnik wat spottend.
    "Niet zover ik weet," lach ik terwijl ik mijn hand door mijn haren haal. Zitten voelt nu prettig. Mijn been begint steeds minder te irriteren. Voorzichtig strek ik hem en kijk weer naar Arion.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Niet zover ik weet," lacht Michael.
    Ik raak een beetje geïrriteerd door de luchtigheid waarmee hij ermee omgaat. Ik besluit hem er maar niet mee lastig te vallen, hij heeft het vast al moeilijk genoeg.
    "Sommigen zouden jaloers op je zijn, je exen niet herinneren," grinnik ik. Dat hij waarschijnlijk nog samen was met Charlotte laat ik maar achterwege. "Dus je laat me nu vast alleen in Glee met die meiden en Smelting?"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Sommigen zouden jaloers op je zijn, je exen niet herinneren. Dus je laat me nu vast alleen in Glee met die meiden en Smelting?"
    Lachend adem ik uit.
    "Heb ik daar dan nu nog iets te zoeken?" vraag ik met een klein lachje. Ik haal mijn hand door mijn haren en kijk weer naar voren. Langzaam inhalleer ik weer. Het voelt heerlijk, alsof mijn lichaam wordt gereinigd met elke haal. Hoeveel ben ik vergeten? Hoeveel mensen heb ik al pijn gedaan met mijn actie? Als ik dood was geweest was het allemaal veel minder pijnlijker geweest, dan hadden ze moeten rouwen om het feit dat ik er niet meer was. Niet om het feit dat ik ze ben vergeten.

Arion

"Heb ik daar dan nu nog iets te zoeken?" vraagt hij met een lachje.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Als ik er van Coach niet heen hoefde, dan was ik er ook niet te vinden hoor. Hoewel, ik heb er wel Mary leren kennen en jij Ch-" Ik slik haar naam terug in. "Er zijn ook wel leuke momenten."
    Ik vraag me af hoe Donna er mee zal omgaan. Ze zijn tenslotte een koppel geweest en liggen niet echt in de clinch met elkaar. Mijn gedachten dwalen af naar Mary. Ik hoop dat ze het een beetje volhoudt, er komen vast geen vrolijke onderwerpen aan bod nu ze met Charlotte aan het praten is.

Michael

"Als ik er van Coach niet heen hoefde, dan was ik er ook niet te vinden hoor. Hoewel, ik heb er wel Mary leren kennen en jij Ch-.Er zijn ook wel leuke momenten."
    Ik negeer het feit dat hij Charlotte de hele tijd in ons gesprek wilt brengen. Het irriteert me dat hij wilt praten over haar terwijl ik haar helemaal niet meer ken. Ik weet niets over haar alleen haar naam en dat ze eruit zag als een dood vogeltje.
    "Leuke momenten?" vraag ik wat spottend.
    "Wat is er nou leuk aan een groep zingende Geeks? Niet echt mijn straatje, sorry."

Arion

"Leuke momenten? Wat is er nou leuk aan een groep zingende Geeks? Niet echt mijn straatje, sorry."
    Ik grinnik terwijl ik aan gisteren met Mary denk. Ik kan hem wel een paar dingen opnoemen die leuk zijn aan mijn "Geek", maar in feite gaan ze hem niet aan.
    "Je zou versteld staan," lach ik terwijl ik mijn haren uit mijn gezicht wrijf. "Zullen we vanavond de bloemetjes buiten zetten? Zodat je je gedachten kan verzetten?" vraag ik dan.

Michael

"Je zou versteld staan. Zullen we vanavond de bloemetjes buiten zetten? Zodat je je gedachten kan verzetten?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "De bloementjes buiten zetten," grinnik ik.
    "Mag jij dat dan nog met een vriendin."
    Lachend geef ik hem een mepje op zijn schouder en schud mijn hoofd. Ik ben blij dat het even ergens anders over gaat. Het liefste zou ik gewoon alles vergeten. Dat is veel handiger dan enkele personen.

Arion

"De bloementjes buiten zetten. Mag jij dat dan nog met een vriendin."
    Ik krijg een mepje tegen mijn schouder terwijl Michael me zit uit te lachen. Ik rol lachend met mijn ogen en wil hem net een speelse klap verkopen tot ik besef dat dat waarschijnlijk niet zo'n goed idee is. Dat Mary en Charlotte op die manier een meidenavond kunnen hebben verzwijg ik ook maar.
    "Je hebt geluk dat je mank loopt, Brown," grinnik ik terwijl ik mijn vuist laat zakken. "En Mary vind het vast wel oké."

Michael

"Je hebt geluk dat je mank loopt, Brown. En Mary vind het vast wel oké."
    Lachend sta ik op.
    "Ze zal wel moeten want niets houdt ons tegen en daarbij ben ik veel sexier mank," grinnik ik en ik draai voor de show een rondje op mijn krukken.
    "Tadaaa," lach ik.
    "Niets om aan op te merken toch?"
    Ik plof weer naast hem neer en neem nog een haal van mijn sigaret. Vanavond ga ik inderdaad de bloementjes buiten zetten. En niet zo'n beetje ook.

Arion

"Ze zal wel moeten want niets houdt ons tegen en daarbij ben ik veel sexier mank. Tadaaa. Niets op aan op te merken toch?"
    Ik barst in lachen uit.
    "Nou dat zul je aan een meid moeten vragen vanavond, ik kan niet oordelen want ik val namelijk niet op jongens. Daarvoor moet je bij Kyle en Smelting zijn," grinnik ik. Ik krijg een rilling bij de gedachte. Zelfs ladderzat zou ik nooit een andere kerel kussen. Fijn voor die twee, maar niet aan mij besteed. "Hé!" breng ik lachend uit. "Als je dronken bent, geen probleem! Je hebt al krukken om op te steunen."

Michael

"Nou dat zul je aan een meid moeten vragen vanavond, ik kan niet oordelen want ik val namelijk niet op jongens. Daarvoor moet je bij Kyle en Smelting zijn."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Jongens zijn niet aan mij besteed. Voor geen goud zou ik iets met een jongen willen doen. Al is het alleen maar omdat ik weet hoe ze in elkaar zitten.
    "Hé! Als je dronken bent, geen probleem! Je hebt al krukken om op te steunen."
    Ik barst in lachen uit.
    "Alles met voorbedachte raden hè," grinnik ik en ik sta weer op. De rust in mijn kont is ver te zoeken. Ik moet bewegen. Rondjes lopen, springen, alles wat maar mogelijk is.
    "Loop je mee?" vraag ik lachend.
    "Ik heb geen rust."

Arion

"Alles met voorbedachte raden hè. Loop je mee? Ik heb geen rust."
    Ik sta recht en peins even of ik hem overeind moet helpen, maar ik zou het zelf ook niet fijn vinden dus laat ik het maar zo.
    "Lopen? Laten we maar met wandelen beginnen," grinnik ik. "Strompelen in jouw geval. Als de meiden je niet sexy vinden kun je nog altijd hopen op medelijden," plaag ik hem. "Ik schop graag even je kruk weg als het nodig is."
    Hoewel ik het fijn heb met Mary vind ik het ook heel prettig om een keer gewoon met een andere kerel luchtig te kunnen gekken. Heel bewust loop ik een andere richting uit dan die waar hij Mary en Charlotte zal tegen komen.

[Ik ga slapen ^^]

Michael

"Lopen? Laten we maar met wandelen beginnen. Strompelen in jouw geval. Als de meiden je niet sexy vinden kun je nog altijd hopen op medelijden. Ik schop graag even je kruk weg als het nodig is."
    Lachend schud ik mijn hoofd en kom ik wat moeizaam omhoog.
    "Als je het maar laat," grinnik ik.
    "Deze krukken kunnen heel hard aankomen en zelfs met medelijden scoor ik nog meer meiden dan jij."
    Lachend strompel ik vooruit. Erg soepel is het allemaal niet. Met krukken lopen is nog best een kunst maar zoveel mensen kunnen het. Zorgvuldig kies ik mijn plekken uit om de krukken neer te zetten en werk ik mezelf vooruit. Ondertussen peins ik over school. Wat als er daar ook allemaal mensen zijn die dingen van mij verwachten. Mensen die ik niet meer herken.

LIlly
    Ze kijkt me doordringend aan.
    Net als ik weer wil antwoorden gaatmijn mobiel af.
    Mama staat op het schermpje. Snel neem ik op "Met Lilly is alles goed met haar?" vraag ik snel. ik hoor mama's stem. Een traan rolt over mijn wang van opluchting. "Mag ik vanavond naar haar?" Ik zucht even. Daarna hang ik op.
    "Alles gaat nu goed met Roselien" zeg ik opgelucht.

[laatste berihct lilly]

Change is for weirdos ~ Niall Horan