• Hoooiiiii (cool)

    Vanmiddag ben ik samen met mijn vriend naar Schiedam geweest en hebben niet 1 maar 2 gratis kittens meegenomen.
    De ene heet Nugget (door Jeroen bedacht) en de andere heet Remy (door mij bedacht.
    Ze zijn heerlijk speels maar nog een beetje schuw.
    Wat ik ook grappig vindt is dat Remy nu al internet verslaafd is xD
    Dit omdat hij vaak langsloopt en toetsjes intikt met zijn pootjes.
    Dit is zijn zijn eerste toetsjes : =[-0
    :9~ zijn het geen lieve kittens ?!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    oke

    ;-; Ik wil ook kittens D: en katten. Het boeit me niet. Ik wil gewoon katten <3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik kan me amper voorstellen dat mijn kat, een zeikende, arrogante koning, ook ooit een speelse kitten was, HAHA.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wauw, da's zo leuk! Ik heb ook een kat (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Merwin schreef:
    Ik kan me amper voorstellen dat mijn kat, een zeikende, arrogante koning, ook ooit een speelse kitten was, HAHA.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Aww leuk (:

    Ik kan me nog herinneren dat "mijn" katten klein waren. Ze waren zo ontzettend schattig en eigenlijk wilde ik toen het hele nestje mee nemen maar dat kon natuurlijk niet


    Physics is awesome

    Ik heb er 4.
    De oudste, Ebony, een Oosterse Korthaar, 13 jaar, echt super oud. Hij is ook echt de oude man, en de baas.
    Dan hebben we Smokey, 6 en een half, gewoon een Cyper, die hebben we geadopteerd toen hij acht maanden was, zwaar mishandeld, hij heeft het prima, en je merkt eigenlijk niet wat er ooit met hem is gebeurd.
    De op één na jongste heet Knoet, 3 jaar, ik en mijn vader noemen hem Hitler, maar zo mochten we hem niet noemen van mijn moeder, dat is een enorme zwart witte kater. Heeft een Hitler snorretje, is altijd chagrijnig tenzij hij iets van je nodig heeft.
    En dan de jongste, het enige vrouwtje, Joy, die is nu 8 maanden, super speels, een Main Coon, heel klein en een ontzettend dikke staart, hele grote ronde bruine oogjes echt super schattig.

    Ja ja, die zijn ook alle klein geweest. Eentje nog steeds.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Super gaaf ;D
    Kittens hebben altijd van die schattige korte staartjes _O_

    Theluji schreef:
    Aww leuk (:


    Tell me about it, stud.

    Aww kittens zijn altijd zo schattig. (bloos)
    Ik kan me amper voorstellen dat mijn kat ook ooit een schattige, lieve en speelse kitten is geweest, haha.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik ben gek op katten (:
    Ik heb er zelf ook twee, waarvan ik voor een echt een zwak heb.



    26 - 02 - '16

    Eyes schreef:
    Ik kan me nog herinneren dat mijn katten klein was waren. Ze Hij was waren zo ontzettend schattig en eigenlijk wilde ik toen het hele nestje mee nemen maar dat kon natuurlijk niet


    The odds are néver in our favor.

    Synyster schreef:
    ;-; Ik wil ook kittens D: en katten. Het boeit me niet. Ik wil gewoon katten <3


    Bad decisions make good stories.

    Elysion schreef:
    Aww kittens zijn altijd zo schattig. (bloos)
    Ik kan me amper voorstellen dat mijn kat ook ooit een schattige, lieve en speelse kitten is geweest, haha.