• Yoda schreef op 23 maart 2012 - 16:35: 

    RE: Zangwedstrijd 

    Hey HurtedHeart,

    Dan heb je hierbij toestemming om met je wedstrijd te beginnen =] Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^
     
    groetjes, Yoda


    Eerst een paar dingen:
    1. ik wil rond de 10-15 deelnemers. 
    2. Ik heb ook 3 extra juryleden nodig. 
    3. Een ronde duurt ongeveer 10 dagen hoeveel rondes het zijn ligt eraan hoeveel mensen er aan meedoen. 
    4. Graag uitstel vragen 2 dagen van tevoren. Lever je hem een dag telaat in zonder uitstel te vragen gaat er 1 punt van je gemiddelde af. 
    5. Je mag anoniem meedoen. Dus je gezicht niet laten zien. 
    6. Niet mensen uitlachen om hun stem! Neem abo op dit topic en op de Story.
    7. Het liefste de filmpjes op youtube zetten en naar alle juryleden sturen in pb! Niet naar andere deelnemers. In de Story zullen we je filmpje wel laten zien. 
    8. Username veranderingen graag doorgeven in dit topic. Dit zorgt dan voor geen verwarring
    9. Er wordt hier niemand uitgescholden en ook niet tegen juryleden tekeer gaan als je niet zo'n goed cijfer heb behaald. 

    Jury Leden:
    HurtedHeart
    Cooper
    NeverEnough
    RainBowQuish
    Vol

    Deelnemers: Minimun 10
    1. Leela
    2. Errin
    3. Parachutes
    4. Coriolanus
    5. Audacity
    6. hylketjeuhx
    7. Hadexxx
    8. DeidarasGirl
    9. Beware
    10. Sarahgraphy
    11. Idyllic
    12. IceQueenIce
    13. xlufjoetoexx
    14. LifeChanger
    15. Furler

    Wat kan je winnen?
    Bij mij is er een keuze. 
    Of 20 Credits,
    Of Reclame bij mijn verhalen en profiel voor een maand,
    Of een kadotje opsturen via de post. (deze is nog niet zeker)

    De Story

    Opdracht 1
    Voor de eerste opdracht gebruiken de deelnemers een liedje waar je echt gevoel in kan leggen en dus ook echt betekenis heeft. Er moet voldoende kracht inzitten. Zo een liedje is bijvoorbeeld: Cry, Jar of Hearts en hurt. Voor de rest mogen de kanidaten zelf weten welk liedje ze doen zolang ze aan deze eisen voldoen:
    -Een krachtig, maar mooi liedje wat echt iemand kan raken.
    - In dit liedje zet je ook echt gevoel. Gezichtsuitdrukking (je kan ook anoniem) of hoe je het woord uitspreekt.
    Je hebt vrij veel keuze, maar Pb me even welk liedje je wilt doen :)
    Door mij en de andere Jury leden Veel succes. Jullie hebben tot 11 april
    Asjeblieft wees geen lastminuut. Hoe sneller je hem inleverd hoe sneller je even kan relaxen en niet hoeft te stressen :)


    Opdracht 2!
    De tweede opdracht zal wat moeilijker zijn en je moet snel zijn. Nu hebben jullie geen vrije keuze, maar heb ik liedjes gekozen waar jullie uit moeten kiezen.
    Jar of hearts ~ Lea Michell LifeChanger
    Cry ~ Rihanna Furler
    Fallin' ~ Alicia Keys hylketjeuhx DeidarasGirl Vol!!
    Listen ~ Beyonce (Heel moeilijk. Geen aanrader, maar je hebt echt lef als je het doet :)]
    Hit The Lights ~ Selena Gomez
    Jullie zijn nog met 7en dus dit moet passen. Maar 2 mensen per liedje dus vol is vol! Wees snel met het kiezen van je liedje! ;)
    Deadline: 13 Mei

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 13:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Opdracht 2!
    De tweede opdracht zal wat moeilijker zijn en je moet snel zijn. Nu hebben jullie geen vrije keuze, maar heb ik liedjes gekozen waar jullie uit moeten kiezen.
    Jar of hearts ~ Lea Michell (ze heeft Onwijs mooie cover)
    Cry ~ Rihanna
    Fallin' ~ Alicia Keys
    Listen ~ Beyonce (Heel moeilijk. Geen aanrader, maar je hebt echt lef als je het doet :)]
    Hit The Lights ~ Selena Gomez
    Jullie zijn nog met 7en dus dit moet passen. Maar 2 mensen per liedje dus vol is vol! Wees snel met het kiezen van je liedje! ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik cry van Rihanna ? ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    WAAAAAAAH YESSSS! :D Ik ga jar of hearts doen!


    The sun will rise and we will try again.

    Jar of hearts wil ik dus (:


    The sun will rise and we will try again.

    hylketjeuhx schreef:
    (...)

    jah... ik moet toegeven dat ik echt wel teleurgesteld was... maar dat was ik al de dag dat ik inzond, en mijn moeder zei dat dat het slechtste was dat ze ooit al van mij had gehoord >.<


    ;o Lekker bemoedigend..
    Ik ben ook bijna nooit 100% tevreden met wat ik inzend, maar dat komt omdat ik mijzelf ga vergelijken met anderen of keren dat ik het beter deed. Langzaam aan begin ik te begrijpen dat iedere stem anders is, en ook die van mij. Ik zing omdat ik het leuk vind, omdat ik er gevoel in kan leggen & er iets mee kan uiten. Het is iets wat ik heel belangrijk vind.

    Niet alle inzendingen zullen even goed zijn, simpel weg omdat het of niet bij je stem past of je verkeerde technieken toepast. Dat zal je moeten accepteren, want hoe professioneel je ook bent perfect wordt het nooit.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 13:01 ]

    ik vind het ook jammer dat niet alle juryleden alle inzendingen hebben bekeken... ik wil niets zeggen, maar juryleden waarop je niet kan vertrouwen, zijn niet veel beter dan deelnemers die niet inzenden... zoals iemand al eerder heeft gezegd, zou het misschien niet beter zijn om de 'lakse' juryleden 'eruit' te zetten, als dat nog eens gebeurd? Ik weet daty ik daar niet veel aan te zeggen heb, en op zich maakt het me niet uit wat er gebeurd, maar ik vind het jammer, omdat iedereen recht heeft op dezelfde soort meningen, van allemaal dezelfde personen... >.<

    NeverEnough schreef:
    (...)

    ;o Lekker bemoedigend..
    Ik ben ook bijna nooit 100% tevreden met wat ik inzend, maar dat komt omdat ik mijzelf ga vergelijken met anderen of keren dat ik het beter deed. Langzaam aan begin ik te accepteren dat iedere stem anders is, en ook die van mij. Ik zing omdat ik het leuk vind, omdat ik er gevoel in kan leggen & er iets mee kan uiten. Het is iets wat ik heel belangrijk vind.

    Niet alle inzendingen zullen even goed zijn, simpel weg omdat het of niet bij je stem past of je verkeerde technieken toepast. Dat zal je moeten accepteren, want hoe professioneel je ook bent perfect wordt het nooit.


    jah das waar ^.^

    haha x'D
    Ik kan meteen door met opnemen. Ik was net klaar voor mijn andere zangwedstrijd ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    fallin - Alicea keys... ik ken hem nog niet zo goed, maar het is een pokkemooi lied

    ik ga ook voor fallin van Alicia Keys :P
    het enige liedje dat ik er echt van ken xD


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Trololol heb m al ingeleverd. Alleen HurtedHeart kan m niet openen, de rest wel?


    The sun will rise and we will try again.

    HurtedHeart bekijkt m later op de pc want dat moet het als het goed is doen ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zal even een tweede topic maken voor de zangwedstrijd ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    De volgende Topic ;) http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131987


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vol ;)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm finally back, Finally after a Year break