• Yoda schreef op 23 maart 2012 - 16:35: 

    RE: Zangwedstrijd 

    Hey HurtedHeart,

    Dan heb je hierbij toestemming om met je wedstrijd te beginnen =] Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^
     
    groetjes, Yoda


    Eerst een paar dingen:
    1. ik wil rond de 10-15 deelnemers. 
    2. Ik heb ook 3 extra juryleden nodig. 
    3. Een ronde duurt ongeveer 10 dagen hoeveel rondes het zijn ligt eraan hoeveel mensen er aan meedoen. 
    4. Graag uitstel vragen 2 dagen van tevoren. Lever je hem een dag telaat in zonder uitstel te vragen gaat er 1 punt van je gemiddelde af. 
    5. Je mag anoniem meedoen. Dus je gezicht niet laten zien. 
    6. Niet mensen uitlachen om hun stem! Neem abo op dit topic en op de Story.
    7. Het liefste de filmpjes op youtube zetten en naar alle juryleden sturen in pb! Niet naar andere deelnemers. In de Story zullen we je filmpje wel laten zien. 
    8. Username veranderingen graag doorgeven in dit topic. Dit zorgt dan voor geen verwarring
    9. Er wordt hier niemand uitgescholden en ook niet tegen juryleden tekeer gaan als je niet zo'n goed cijfer heb behaald. 

    Jury Leden:
    HurtedHeart
    Cooper
    NeverEnough
    RainBowQuish
    Vol

    Deelnemers: Minimun 10
    1. Leela
    2. Errin
    3. Parachutes
    4. Coriolanus
    5. Audacity
    6. hylketjeuhx
    7. Hadexxx
    8. DeidarasGirl
    9. Beware
    10. Sarahgraphy
    11. Idyllic
    12. IceQueenIce
    13. xlufjoetoexx
    14. LifeChanger
    15. Furler

    Wat kan je winnen?
    Bij mij is er een keuze. 
    Of 20 Credits,
    Of Reclame bij mijn verhalen en profiel voor een maand,
    Of een kadotje opsturen via de post. (deze is nog niet zeker)

    De Story

    Opdracht 1
    Voor de eerste opdracht gebruiken de deelnemers een liedje waar je echt gevoel in kan leggen en dus ook echt betekenis heeft. Er moet voldoende kracht inzitten. Zo een liedje is bijvoorbeeld: Cry, Jar of Hearts en hurt. Voor de rest mogen de kanidaten zelf weten welk liedje ze doen zolang ze aan deze eisen voldoen:
    -Een krachtig, maar mooi liedje wat echt iemand kan raken.
    - In dit liedje zet je ook echt gevoel. Gezichtsuitdrukking (je kan ook anoniem) of hoe je het woord uitspreekt.
    Je hebt vrij veel keuze, maar Pb me even welk liedje je wilt doen :)
    Door mij en de andere Jury leden Veel succes. Jullie hebben tot 11 april
    Asjeblieft wees geen lastminuut. Hoe sneller je hem inleverd hoe sneller je even kan relaxen en niet hoeft te stressen :)


    Opdracht 2!
    De tweede opdracht zal wat moeilijker zijn en je moet snel zijn. Nu hebben jullie geen vrije keuze, maar heb ik liedjes gekozen waar jullie uit moeten kiezen.
    Jar of hearts ~ Lea Michell LifeChanger
    Cry ~ Rihanna Furler
    Fallin' ~ Alicia Keys hylketjeuhx DeidarasGirl Vol!!
    Listen ~ Beyonce (Heel moeilijk. Geen aanrader, maar je hebt echt lef als je het doet :)]
    Hit The Lights ~ Selena Gomez
    Jullie zijn nog met 7en dus dit moet passen. Maar 2 mensen per liedje dus vol is vol! Wees snel met het kiezen van je liedje! ;)
    Deadline: 13 Mei

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 13:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    NeverEnough schreef:
    Ik heb er 5.
    - Eloquentia
    - Sarahgraphy
    - Lifechanger
    - Idyllic
    - hylketjeuhx

    Ik heb ze nog niet allemaal beoordeeld, maar we hebben ook lang nog niet alle inzendingen..


    Ik heb er nu ook vijf inderdaad.
    Iemand heeft me net nog een inzending gestuurd.
    Volgens mij dezelfde vijf als jou, maar dat zou ik zo nog even na moeten kijken (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Deze user is geband? Nou lekker dan.

    Hmm.. inderdaad. Dat wordt wachten,

    Als jullie het fijn vinden kan ik jullie misschien al een beetje commentaar geven?

    oei, je moest het ook opsturen naar de juryleden? dat wist ik niet, sorry, ik had het de 10e geuploaded en doorgestuurd naar hurtedheart maar ik zal hem dan ook even naar de jury sturen


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    NeverEnough schreef:
    Als jullie het fijn vinden kan ik jullie misschien al een beetje commentaar geven?


    Zou ik wel fijn vinden ja. Buh, nu al geband? Doet ze snel...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nu kan ze wss ook niet voor mijn wedstrijd indienen.. En ik zou het wel fijn vinden (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ze is zeven dagen geband, volgens mij, dus als het goed is komt ze wel weer terug ^.^

    Maar inderdaad, ik kan het commentaar van de inzendingen die ik heb ook wel in een pb sturen naar de mensen bij wie ze horen.
    Dan hebben jullie in ieder geval feedback aangezien ik niet weet hoe het verder gaat met de wedstrijd.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    Ze is zeven dagen geband, volgens mij, dus als het goed is komt ze wel weer terug ^.^

    Maar inderdaad, ik kan het commentaar van de inzendingen die ik heb ook wel in een pb sturen naar de mensen bij wie ze horen.
    Dan hebben jullie in ieder geval feedback aangezien ik niet weet hoe het verder gaat met de wedstrijd.


    Dat zou ik echt heel erg lief van je vinden! ^_^
    Maar, voel je nergens toe gedwongen, ik kan ook wel wachten op HurtedHeart ;P


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cooper schreef:
    Ze is zeven dagen geband, volgens mij, dus als het goed is komt ze wel weer terug ^.^

    Maar inderdaad, ik kan het commentaar van de inzendingen die ik heb ook wel in een pb sturen naar de mensen bij wie ze horen.
    Dan hebben jullie in ieder geval feedback aangezien ik niet weet hoe het verder gaat met de wedstrijd.


    Graag (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ze is geband omdat ze te veel reclame maakte. Die komt wel weer boven water.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    maar als julie de feedback al willen sturen, graag ^.^ ik kan opbouwende kritiek altijd gebruiken

    inderdaad opbouwende kritiek is alleen maar goed ^^
    dan weten we wat we beter kunnen doen ^^


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Oh geez! Sorry! Ik ben het helemaal vergeten D:
    Aaah nee, dit vind ik echt ongelofelijk stom van me, ik kan er namelijk zelf nooit tegen als mensen niks van ze laten weten...
    Dus, het spijt me! En ik denk dat ik me het beste maar uitschrijf, want ik denk dat ik gewoon echt geen tijd heb voor een wedstrijd als deze, hoe graag ik ook mee wil doen..
    Nogmaals, sorry!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zal zondag persoonlijk naar iedereen die heeft ingeleverd mijn oordeel sturen in een pb :D