• Ik ben bezig met de praktische opdracht voor Geschiedenis dus heb ik op Wikipedia informatie opgezocht maar nu moet ik alles dus nog in mijn eigen woorden vertellen.
    Het probleem is alleen dat ik het op dezelfde manier zou vertellen als op Wikipedia staat en ik nu dus niet goed weet hoe ik het er neer moet zetten. Ik bedoel, ja ik heb informatie weggelaten en van een lange zin bijv. twee zinnen gemaakt en ik heb moeilijke woorden vervangen door makkelijke woorden maar het lijkt nog bijna precies op hoe het op internet staat ;/

    Dus wie heeft er goede tips om er iets van te maken dat niet gekopieerd en geplakt lijkt :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Kopiëren en plakken, maar gewoon de zinnen vervormen en in je eigen woorden zetten. Dan valt het normaal niet echt op.^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    -> Titel aangepast, spelfout eruit gehaald.


    I am an idiot, I move.

    Zulke tips wil ik ook wel.. Moest werkstuk maken over hoofdluis.. en moest wat vragen over beantwoorden.. Ik kan helft van de vragen over nieuw doen omdat ze er sterk van overtuigd is dat ik die antwoorden gekopieerd hebt en geplakt o-o. Wat dus niet zo was..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zelf schrijven en werken :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ohgodd, ik zou willen dat dat bij ons zo makkelijk was. Wij moeten ál ons werk inleveren op een site waar direct het plagiaat percentage op gecheckt wordt.
    Maar je moet gewoon op meerdere sites zoeken en dan je eigen informatie eruit halen en het zelf in een verhaal zetten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het enige wat ik altijd doe is met rechts erop klikken in Word en dan op synoniemen en daar eentje van kiezen.


    Your make-up is terrible

    @Borghese.
    Dankje, ik zat al te twijfelen of het nou met een D of met een T was maar oke ;x

    @Colorblind
    Ik schrijf het zelf, dat is het probleem juist.
    Maar ik ken al die informatie niet uit mijn hoofd, dus daarom heb ik wikipedia nodig want ik weet zelf niet de hele geschiedenis van bijv. Stalin uit mijn hoofd. Of met wie Aletta Jacobs getrouwd is geweest ( Ja dat moest ik ook weten :c). Ik heb eerst wikipedia pagina's gelezen en toen alles zelf getypt, maar het lijkt nog steeds als op wat op internet staat :c

    @Derest.
    Dankje voor de tips.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik schud altijd de zinnen door elkaar, als dat mogelijk is. Een keer een passief maken kan ook wel eens een tekst veranderen, al mag je dat niet teveel doen. Synoniemen, net iets anders zeggen, het omgekeerde zeggen met een negatie in.

    Herschrijf het. (:


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Herschrijf het. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat had een vriendin van mij ook :O Maar dan bij Duits, moest ze info zoeken. Meteen een 1 voor plagiaat, terwijl ze het echt zelf geschreven had :(

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:06 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De hoofdzaken opschrijven en dan in een tekst gieten? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eerst een kleine samenvatting maken van het stuk op wikipedia, dan de wikipediasite wegklikken en je eigen stuk over desbetreffend onderwerp schrijven:)


    Bad decisions make good stories.