• Ik zit de laatste tijd helemaal in de knoop en de medicijnen die ik sinds kort slik (antidepressiva) hebben vet heftige bijwerkingen. Ik ga gewoon kapot en het enige wat mijn ouders doen is mij fucked up afsnauwen. Ik vind het ook zo stom gewoon.
    Nu moet ik ook nog een stom kinderwerkblad maken voor de kerk, maar ik heb gewoon helemaal niets met de kerk. Ik wil dat werkblad niet maken. Ik wil gewoon rustig iets anders doen.
    Ik baal ervan dat ik altijd dingen met veranderen voor de ander ten koste van mezelf.
    Kan iemand me opvrolijken?


    26 - 02 - '16

    Knuffel!



    Cute something!!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:28 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet hoe je je voelt, mijn ouders doen het ook, maar heb je wel eens met ze gepraat?
    Dan kunnen ze rekening mee houden;)


    Heart in an amor.

    M'n cavia's willen je opvrolijken


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Biologist schreef:
    Knuffel!



    Cute something!!


    I think this will help :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aww. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, maar ik vind 't echt kut voor je.
    Maar hé, maak dat ene werkblad maar snel, dan ben je daar ook van af en kan je je weer rustig bezighouden met iets dat je wel leuk vindt. (: