• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:29 ]

    Wat is de bangalijst? oô

    Oh, jemig, sterkte <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is echt heel erg :O

    Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die Livia, toch? Echt kut voor je! Sterkte!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    AWG schreef:
    Wat is de bangalijst? oô

    Een top 10 lijst die de jongens versturen met de 10 grootste sletten. het i al erg dat het bestaat....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het sowieso gewoon fucking bullshit dat mensen zo een lijst gaan zitten maken. Dat heb ik echt zoiets van seriously? Ben je zó zielig om meiden op zo'n rot lijst te gooien. Zo zie je maar dat het gewoon een heel groot effect an hebben.
    Sterkte.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik vind het sowieso gewoon fucking bullshit dat mensen zo een lijst gaan zitten maken. Dat heb ik echt zoiets van seriously? Ben je zó zielig om meiden op zo'n rot lijst te gooien. Zo zie je maar dat het gewoon een heel groot effect an hebben.
    Sterkte.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Je kan er niet tegen als mensen je sterkte wensen dus daarom zeg ik het niet. Maar ik wens je wel toe dat je je snel weer beter voelt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het zit je ook niet echt mee hé, met zulke situaties.


    Your make-up is terrible

    Dankjewel allemaal :3

    Maar het is toch niet eens zeker dat ze op die lijst staat. iig wel sterkte ermee!


    -

    Dat is heftig, zeg. Dat hele idee achter die bangalijst vond ik in eerste instantie wel komisch, maar nu ik dit hoor kan ik er niet meer zo om lachen.
    Ik hoop dat je je binnenkort weer goed voelt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Assassin schreef:
    Het zit je ook niet echt mee hé, met zulke situaties.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is echt gewoon klote.
    Welke sukkels maken nu zo'n lijst? Ik kan dat gewoon niet geloven.
    D:
    Ik wens het zeker niemand toe.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Dat is echt gewoon klote.
    Welke sukkels maken nu zo'n lijst? Ik kan dat gewoon niet geloven.

    I agree with this. Ik snap niet hoe je als jongen het in je kop haalt om een lijst te maken van mensen die de grootste slet is. Ik bedoel, waar the hell ben je dan mee bezig? Het spijt me als ik nu mensen zou beledigen, maar ik gok erop dat de mensen die dit doen op een heel laag niveau zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.