• Ok , ik heb dus een mango gekocht voor de allereerste keer in mijn leven , en nu zit ik er gewoon naar te kijken want ik weet eigenlijk niet hoe je dat moet eten ? :D en welke kleur moet hij hebben , want de mijne is groenrood , is dat goed zo ? ;d en mag je die schil opeten ?
    rare vraag mss , maar ik zou het wel graag weten , dankjwel ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Schillen, de binnenkant opeten. Er zit wel een grote pit in. Ik vind het lekker.


    Your make-up is terrible

    je kleur is prima. de schil kun je niet eten, zoals met meeste tropische vruchten. de manier waarop ik hem eet knilnkt een beetje raar, maar ik snijd hem altijd in drie stukken, dus 2 kontjes en het midden. dan snijd ik het midden in kleine blokjes nadat de schil eraf is. en de andere 2 stukken snijd ik ook vierkantjes in, maar de blokjes laat ik erin zitten, dan klap ik hem naar buiten en zo eet ik hem :)


    zo ziet het er dan uit ^^


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Je moet hem pas eten als hij zacht is! Anders is hij zo hard als een steen.
    En ik doe altijd maar gewoon wat, die dingen zijn super glibberig als je ze geschild hebt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Je moet hem pas eten als hij zacht is! Anders is hij zo hard als een steen.
    En ik doe altijd maar gewoon wat, die dingen zijn super glibberig als je ze geschild hebt.


    Haha precies. Dat is echt erg. Ik zit vaak helemaal onder erna.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha precies. Dat is echt erg. Ik zit vaak helemaal onder erna.

    Ja haha ik ook. Of ik laat ze vallen (a)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja haha ik ook. Of ik laat ze vallen (a)


    Ja, dat gebeurd zó vaak. Opvangen is geen mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat gebeurd zó vaak. Opvangen is geen mogelijk.

    Nee zeker niet. Laatst liet mn vriend een stuk op me vallen. De mango glipte uit zn hand x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind dat niet zo lekker.
    En zoals ze hierboven al zeggen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb nog nooit Mango gegeten maar de naam is zo leuk:Y)


    Keep on smiling

    Haha, ik heb echt geen idee. Ik geloof dat ik wel eens mango heb gegeten, maar die was al geschild. Succes. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik schil hem altijd en dat snijd ik er stukje voor stukje af xD


    Everybody Lies.

    Ik heb dat ding eens moeten snijden o-O
    Die leraar zo; ja je moet het zo en zo doen..
    Uhu.. Aan het eind had ik heel dat ding gewoon verkracht -.- Hij was wel lekker ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Paperweight schreef:
    Ik heb nog nooit Mango gegeten maar de naam is zo leuk:Y)


    26 - 02 - '16

    Allergie ftw.


    i put the fun in funeral

    Dat is super lekker :3 Je moet wachten tot hij redelijk rood ziet, maar je moet af en toe eens 'voelen'. Niet te hard duwen of hij krijgt plekken. Dan voel je vanzelf wel als hij zacht genoeg is.
    En je moet hem schillen en dan proberen mooi rond de steen te snijden, maar die dingen zijn glibberig..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right