• whaaa!!!!!

    ik heb over twee dagen een afspraak bij de tandarts!
    en laat ik nu een ongelofelijk grote angst hebben voor de tandarts, hij moet een gaatje vullen :s in mijn voortand!!! :S:S:S:S:S

    ik wil geen verdoving omdat mijn angst voor naalden net zo groot is...

    I'M SCREWED!
    ben ik de enige met angst voor naalden en tandartsen??!


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Ik moest anders morgen! Maar kan niet, heb meeloopdag. (: THAT SAVED ME! :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    de eerste keer voelde ik trouwens niks van de naald, en ook niet van het boren, de 2e keer wel

    Weet je wat handig is met naalden als die je een prik geeft in de mond?
    Je mag hem een klap verkopen :W *heeft dat een keer perongeluk gedaan, maar sloeg mis*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Die verdovingen zijn klote, sterkte man!


    SLOAN.

    Pollux schreef:
    Coincidence? I think not:


    Geweldig, die reclames.

    Nee maar, heel veel sterkte bij de tandarts, ik houd er ook nooit zo van...


    Ik moest laatst ook super lachen! was er een topic over relatie problemen, zie je die reclame van wy tegearre, ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik moest vandaag en o wat heeft ze in mijn tanden lopen rammen. Godallemachtig, wat deed dat pijn! En volgende week moet ik nóg een keer, want mijn spalkje zit niet meer goed vast. DAMN YOU.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kan het wel aan, ik heb twee wortelkanaalbehandelingen gehad en één wortelpuntbehandeling. En ik poets en floss twee keer per dag, daar lag het niet aan. Van de verdoving voel je bijna niets als je denkt dat je gewoon op je tong hebt gebeten. Het voelt alleen wat dikkig.
    To be honest, toen ik de topictitel las dacht ik echt; NU GAAT HET GEBEUREN! NU ZULLEN WE HET HOREN! xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb vandaag toevallig ook een gaatje laten vullen in mijn voortanden.
    Echt waar: dat zou ik niet zonder verdoving doen. :')"

    Ik ben ook niet dol op de tandarts, maar sinds ik bij de orthodontist zit, wordt het wel minder. Puur omdat dat geen pijn doet en omdat mijn orthodontist ook mijn gewone tandarts is. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pollux schreef:
    Coincidence? I think not:


    Geweldig, die reclames.

    Nee maar, heel veel sterkte bij de tandarts, ik houd er ook nooit zo van...


    hahahaah die heb ik ook, bewijs dat alles wat je doet gezien wordt :Y)

    Maar ja, ik heb ook een hekel aan de tandarts, al vind ik achteraf altijd dat het wel meeviel. (behalve die ene keer dat mijn vier voorste niet losse (!) tanden en mn kies met wortel en al getrokken moesten worden (cat))


    As travars

    Waarom hebben zoveel mensen schrik van de tandarts , serieus??
    En btw als een gaatje moet gevuld worden word da altijd verdoofd.. ale bij ons toch..


    Stop wishing, Start doing..

    Nee, ik heb geen angst voor tandartsen.
    Maar hoezo verdoving voor een gaatje vullen?
    Dat krijgen wij niet eens voorgesteld.
    Sowieso, vullen doet niet echt zeer toch?
    Trekken daarentegen...


    Tell me about it, stud.

    Ik had een dode wortel dus moesten ze een gat in mijn tand boren aan de achterkant
    met 2 prikken is mijn mond verdoofd
    ik heb ook dit jaar nog 4 prikken gekregen 2 aan elke van de zijkant van mijn oog
    En ik HAAT naalden
    damnn
    vroeger moesten echt 4 mensen mij in bedwang houden als ze zeg maar die griep prikken bij kleine kinderen prikten in de armen brrr


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind het helemaal niet erg om naar de tandarts te gaan :S


    Today will be Girl's Day party with you~

    Een gaatje vullen in je voortand doet echt geen pijn. ;D
    Ik heb dat ook moeten laten doen en hij had het niet eens voorgesteld om me te verdoven en je voelt er inderdaad zo goed als niets van, ook zonder verdoving. Het is echt niet pijnlijk. Je voelt het amper. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    McDonnell schreef:
    Voor mijn idee wel (want ik ben niet bang voor die dingen, net zoals clowns)
    Maar je zult heus niet de enige zijn met angst.
    Bedenk maar zo: hij doet je pijn, om de pijn die je hebt te verminderen. Hij doet het voor jou bestwil! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you