• whaaa!!!!!

    ik heb over twee dagen een afspraak bij de tandarts!
    en laat ik nu een ongelofelijk grote angst hebben voor de tandarts, hij moet een gaatje vullen :s in mijn voortand!!! :S:S:S:S:S

    ik wil geen verdoving omdat mijn angst voor naalden net zo groot is...

    I'M SCREWED!
    ben ik de enige met angst voor naalden en tandartsen??!


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Is het normaal dat ik een lichte panic-attack kreeg toen ik het woord in mijn actieve-topics lijst zag staan? :|


    26 - 02 - '16

    Naalden en tandartsen niet in het algemeen, maar wel naalden in combinatie met tandarts.
    Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Voor mijn idee wel (want ik ben niet bang voor die dingen, net zoals clowns)
    Maar je zult heus niet de enige zijn met angst.
    Bedenk maar zo: hij doet je pijn, om de pijn die je hebt te verminderen. Hij doet het voor jou bestwil! (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    @ Vidia

    dat heb ik ook.... als ik alleen al denk aan mijn afspraak voor vrijdag heb ik de nijging om gewoon te rennen!
    RENNEN!! RUN FOR YOUR LIFE BITCH!


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Nee, maar ik zou als ik jou was wel die verdoving nemen, want zonder gaat het pijn doen en met voel je helemaal niks. Je voelt de verdoving zelf namelijk ook niet. Je voelt het prikje niet, de naald niet, het enige wat je merkt is een vieze smaak van het spul, maar dat is alles. Je merkt er écht helemaal niks van en dan voel je ook niks van als ze bezig zijn met dat gaatje te vullen. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb er eigenlijk helemaal geen angst voor, ging op mijn twaalfde al in mijn eentje naar de tandarts om een kies te trekken :'D. Maar die naald zie je toch niet als ze 'm in je mond houden en je voelt er ook bijna niets van. Alleen achteraf moet je heel lang wachten totdat de verdoving is uitgewerkt en je weer fatsoenlijk kan praten (cat).


    i put the fun in funeral

    @ Merwin

    daar heb ik een andere mening over...
    ik heb tot nu toe twee tanden laten vullen en twee laten trekken (en als door een wonder is dat gelukt!!!)

    en laat ik je zeggen dat ik die verdoving wel gevoeld heb... en de tandarts ook denk ik... (aan d'r trommelvliezen!) :S


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Tandartsen? Nee, absoluut niet. Naalden daarintegen (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jera schreef:
    @ Merwin

    daar heb ik een andere mening over...
    ik heb tot nu toe twee tanden laten vullen en twee laten trekken (en als door een wonder is dat gelukt!!!)

    en laat ik je zeggen dat ik die verdoving wel gevoeld heb... en de tandarts ook denk ik... (aan d'r trommelvliezen!) :S


    Maar waar kreeg je die verdoving dan? In je tandvlees of in je wang?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Coincidence? I think not:


    Geweldig, die reclames.

    Nee maar, heel veel sterkte bij de tandarts, ik houd er ook nooit zo van...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ksstt ga weg met dit topic.. Ik moet volgende week woensdag XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou die verdoving toch wel nemen. Of ja, je zal echt lijden van de pijn. Geloof me. Ik ken iemand die dat gehad heeft zonder verdoving (tandarts was het vergeten)
    en ja;... Nee...
    Ik ben niet bang van naalden. En ook niet van de tandarts.
    Ik ben wel 'bang' van verdoving.
    Hoewel bang niet het juiste woord is. Ik zou eerder zeggen dat ik schrik heb voor de verdoving. Het is zo dat ik altijd slecht reageer op verdoving. (mijn wang begon eens op te zwellen, tot drie dagen na de ingreep, terwijl je normaal na 6 uur er geen last meer van zou moeten hebben. Toen kreeg ik vier prikken. De prikken waren het pijnlijkste van alles, een enkel traantje heb ik gelaten, maar zonder die verdoving zou ik het hebben uitgeschreeuwd van de pijn)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een vriendin van mij mocht het met lachgas doen ^^ ze was helemaal stoned, miss ook iets voor jou?? (al waren dat twee kiezen die getrokken moester worden...)
    iig heel veel sterkte(flower)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    ik zou toch een verdoving nemen
    want zonder verdoving ga je echt dood
    ik heb wel alijd een verdoving gehad, maar ik hoefde er niet eens om te vragen

    SchoenVeter schreef:
    ik zou toch een verdoving nemen
    want zonder verdoving ga je echt dood
    ik heb wel alijd een verdoving gehad, maar ik hoefde er niet eens om te vragen


    Ik mocht niet eens kiezen, ik móest een verdoving o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen