• Tja, ik heb er best wel veel over gehoord op internet, en ik weet dat het een muziekfestival is. Dus ik heb wat dingen opgezocht en het lijkt me eigenlijk wel heel leuk, dus eigenlijk wil ik er wel heel graag heen met een paar vriendinnen van mij. Maar hoe moet ik mijn ouders overhalen, aangezien ik dan alleen naar Belgie moet met vriendinnen?
    En hoe zit het daar eigenlijk met het overnachten? Want ik kan niet zomaar even terug naar Nederland haha x'D
    En willen/gaan jullie er nog heen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ben je als het festival is al 16? Anders zou ik niet gaan eigenlijk.

    Je slaapt op een camping, zit bij je ticket inbegrepen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Ben je als het festival is al 16? Anders zou ik niet gaan eigenlijk.

    Je slaapt op een camping, zit bij je ticket inbegrepen (:

    Tenminste als je die 'optie' selecteerd.
    Hetzelfde geldt met je treintickets.
    Ik denk dat dat erin zit, maar aangezien je niet in België woont, weet ik het niet. Het kan zijn dat het erin zit, maar dat je meer (dan een Belg) moet betalen.
    Je moet maar eens op de officiële site kijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heb je nog nooit van Pkp gehoord? Pkp is vorig jaar een hele week in het nieuws geweest omdat er een storm is geweest en er een aantal mensen zijn gestorven.
    Pukkelpop is een festival met heel veel verschillende soorten muziek. Dit jaar is het 16, 17 en 18 augustus. Enkele namen die ik heb onthouden zijn the foofighters en all time low..
    De camping en het festival liggen aan de weerszijden van een 4-baanvak waar de hele 3 dagen politie staat om mensen over te helpen steken. Als je een combi koopt (3 dagen) mag je van woensdagavond tot zondagochtend op de camping. Als je een dagticket koopt mag je de dag zelf op de camping en die nacht ook.
    Treintickets zijn -denk ik- niet inbegrepen in de prijs.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Flemish schreef:
    (...)
    Tenminste als je die 'optie' selecteerd.
    Hetzelfde geldt met je treintickets.
    Ik denk dat dat erin zit, maar aangezien je niet in België woont, weet ik het niet. Het kan zijn dat het erin zit, maar dat je meer (dan een Belg) moet betalen.
    Je moet maar eens op de officiële site kijken.


    Ik heb wel al op de site gekeken, maar er staan nog weinig op dus daarom vroeg ik het hier even.

    Btw: ik ben dan wel al 16 ja :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Amused schreef:
    Heb je nog nooit van Pkp gehoord? Pkp is vorig jaar een hele week in het nieuws geweest omdat er een storm is geweest en er een aantal mensen zijn gestorven.
    Pukkelpop is een festival met heel veel verschillende soorten muziek. Dit jaar is het 16, 17 en 18 augustus. Enkele namen die ik heb onthouden zijn the foofighters en all time low..
    De camping en het festival liggen aan de weerszijden van een 4-baanvak waar de hele 3 dagen politie staat om mensen over te helpen steken. Als je een combi koopt (3 dagen) mag je van woensdagavond tot zondagochtend op de camping. Als je een dagticket koopt mag je de dag zelf op de camping en die nacht ook.
    Treintickets zijn -denk ik- niet inbegrepen in de prijs.

    Treintickes waren vorig jaar inbegrepen in de prijs, net zoals busvervoer denk ik. Als je uit Nederland komt, zul je moeten betalen tot aan de Belgische grens. Vanaf daar kun je gratis naar Kiewit reizen.

    Amused schreef:
    Heb je nog nooit van Pkp gehoord? Pkp is vorig jaar een hele week in het nieuws geweest omdat er een storm is geweest en er een aantal mensen zijn gestorven.
    Pukkelpop is een festival met heel veel verschillende soorten muziek. Dit jaar is het 16, 17 en 18 augustus. Enkele namen die ik heb onthouden zijn the foofighters en all time low..
    De camping en het festival liggen aan de weerszijden van een 4-baanvak waar de hele 3 dagen politie staat om mensen over te helpen steken. Als je een combi koopt (3 dagen) mag je van woensdagavond tot zondagochtend op de camping. Als je een dagticket koopt mag je de dag zelf op de camping en die nacht ook.
    Treintickets zijn -denk ik- niet inbegrepen in de prijs.


    Ja, ik heb er wel vaker van gehoord hoor, en ik weet ook wat er gebeurd was. Maar ik denk niet dat het nog een keer al gebeuren dus ik waag het erop (A) En niemand uit mijn buurd die ik ken is ooit gegaan dus ik wist het niet van het overnachten enzo, maar dankjewel :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Okee, als je nog vragen hebt stuur je maar een pb. Pukkelpop is 10 km van mijn thuis en ik hoor de bass tot hier dus ik kan je wel helpen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn