• Hoi, ik wil een nieuw One Direction (member) verhaal schrijven, maar ik heb echt geen idee wat voor verhaallijn ik zal gebruiken. Ik kom steeds uit op een verhaal die al bestaat hier op Q. iemand ideeën?

    Ik loop al een tijdje met een idee rond ja. One Direction gaat op tour in Spanje en ontmoeten een Spaans zwerfmeisje dat haar kost verdient met dansen op straat. Ze vinden haar zo goed dat ze haar een voorstel doen om te dansen in hun nieuwe videoclip. Het meisje lijkt een geheim te hebben. Maar wat gebeurt er als een van de jongens achter het geheim van het meisje probeert te komen?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 15:59 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Misschien kun je iets met het themazomer doen; iedereen is nu al aan het toeleven naar zijn/haar zomer. Misschien kun je one direction op een eiland laten aanspoelen samen met een groepje meisjes? Dat is op zich een heel orgineel verhaal?


    I am a wolf and will not be afraid.

    One Direction is wereldwijd bekend, miljoenen meiden hangen aan hun voeten, jongens willen op hen lijken en ze verdienen bakken met geld. Natuurlijk houd niet iedereen van deze populaire boyband, onder andere (naam). Sinds dat haar jongere zusje verlamd is geraakt door de chaos die was veroorzaakt bij één van hun concerten een jaar geleden. - Wanneer One Direction weer terug komt naar haar woonplaats, besluit ze om wraak te nemen. Ze is krankzinnig geworden en doet er alles voor om de band naar beneden te brengen, ook als het betekend het ombrengen van mensen die in de weg lopen. Maar wat nou als ze verliefd wordt op één van de bandleden? Zet ze haar plan door of vergeeft zij hen?

    (:


    Believe in yourself.

    CheekyFace schreef:
    Misschien kun je iets met het themazomer doen; iedereen is nu al aan het toeleven naar zijn/haar zomer. Misschien kun je one direction op een eiland laten aanspoelen samen met een groepje meisjes? Dat is op zich een heel orgineel verhaal?


    Dit vind ik een leuk idee. Misschien dat je het dan lekker dramatisch kan maken. Of die meisjes beter kan weglaten en dat ze dan een aparte stam tegenkomen en dat een van de jongens misschien op een meisje uit die stam verliefd wordt ofzo.


    There is nothing more badass than being yourself

    - De wereld die vergaat
    - space rangers
    - 1D als astronaut?

    Weet ik veel, ben vet inspiratieloos haha XD


    26 - 02 - '16

    Stackhouse schreef:
    One Direction is wereldwijd bekend, miljoenen meiden hangen aan hun voeten, jongens willen op hen lijken en ze verdienen bakken met geld. Natuurlijk houd niet iedereen van deze populaire boyband, onder andere (naam). Sinds dat haar jongere zusje verlamd is geraakt door de chaos die was veroorzaakt bij één van hun concerten een jaar geleden. - Wanneer One Direction weer terug komt naar haar woonplaats, besluit ze om wraak te nemen. Ze is krankzinnig geworden en doet er alles voor om de band naar beneden te brengen, ook als het betekend het ombrengen van mensen die in de weg lopen. Maar wat nou als ze verliefd wordt op één van de bandleden? Zet ze haar plan door of vergeeft zij hen?

    (:


    DIT en die andere ideeën vind ik allemaal echt super. Nu alleen nog een titel verzinnen haha

    Hoi Demi :'D


    Where words fail, music speaks

    Ulliminate schreef:
    Hoi Demi :'D


    Hallooo

    adorezayn schreef:
    (...)

    Hallooo
    ghehe


    Where words fail, music speaks