• NiEuWe StOrY's! <3<3<3

    Willen julie even mijn (1e!) story eens bekijken? Dream Cast ft. One Direction*... Voor de rest kunnen jullie mij ook zeggen hoe je je story het beste promoot en hoe je aan lezers geraak? Ik ben namelijk nieuw :$ dankje! xxx

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 14:00 ]


    &#8734; Forever

    ?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Er hoeven geen hoofdletters in het midden van je woorden, en heeft dit topic een doel?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ...Wut?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Breezertaal is niet meer in.

    LoverFals10 schreef:
    NiEuWe StOrY's! <3<3<3
    Zouden jullie ook even mijn story willen bekijken? Dream Cast ft One Direction* dankje!


    &#8734; Forever

    Wanrooy schreef:
    Breezertaal is niet meer in.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Wat hebben jullie tegen die breezertaal >.< Omdat het niet meer in is wilt het niet zeggen dat je het niet meer mag gebruiken... -.-' Laat iedereen gewoon ff zichzelf zijn.
    En het topic is duidelijk genoeg...

    Een antwoord op je vraag, hoe je je story het best kunt promoten -> Je bent goed bezig xD Als mensen in topics naar stories vragen (Niet in eender welk topic xD) kun je in een post eronder een link naar je story sturen met wat uitleg. (Waarover gaat het, genre,...)
    Je hebt al een topic gemaakt waar je je story promoot (Dit topic ;D), en ik denk niet dat je er echt meer voor kunt doen. ;P

    Over je story -> Sorry, het is niets voor mij. Fanfic is niet het genre dat ik graag lees, dus geen abo, maar blijf vooral verder schrijven ^^

    NiEuWe StOrY's! <3<3<3

    1. Nu in het Nederlands :W
    2. Ik lees geen 1D ,so nope


    Shoganai i ne~

    Plushie schreef:
    Wat hebben jullie tegen die breezertaal >.< Omdat het niet meer in is wilt het niet zeggen dat je het niet meer mag gebruiken... -.-' Laat iedereen gewoon ff zichzelf zijn.
    En het topic is duidelijk genoeg...

    Een antwoord op je vraag, hoe je je story het best kunt promoten -> Je bent goed bezig xD Als mensen in topics naar stories vragen (Niet in eender welk topic xD) kun je in een post eronder een link naar je story sturen met wat uitleg. (Waarover gaat het, genre,...)
    Je hebt al een topic gemaakt waar je je story promoot (Dit topic ;D), en ik denk niet dat je er echt meer voor kunt doen. ;P

    Over je story -> Sorry, het is niets voor mij. Fanfic is niet het genre dat ik graag lees, dus geen abo, maar blijf vooral verder schrijven ^^


    Wat ik er tegen heb is dat het fucking belachelijk is. (cat)
    Al was het nog zo 'In'.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay...?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen