• Hello iedereen! :D
    Ik heb juist mijn eerste verhaal geactiveerd en al een hoofstuk!
    Het gaat over geesten!

    De titel:
    The Ghost Attraction
    http://www.quizlet.nl/stories/80790/the-ghost-attraction/

    Geesten, zijn niet mijn genre, maar ik heb even een kijkje genomen. Je schrijfstijl staat met niet zo aan sorry.

    Mag ik je even een tip geven? Als je 's hebt in het begin van de zin, zoals 's avonds, moet de avonds met een hoofdletter en niet de 's.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Geesten, zijn niet mijn genre, maar ik heb even een kijkje genomen. Je schrijfstijl staat met niet zo aan sorry.

    Mag ik je even een tip geven? Als je 's hebt in het begin van de zin, zoals 's avonds, moet de avonds met een hoofdletter en niet de 's.


    Achja,ik ben ook nog maar 11, volgende week 12 maar boeie xd
    Hahah jaa over dat foutje zat ik eigelijk lang over na te denken o.0

    Het is ook niet echt mijn genre van verhaal, maar op het eerste zicht is het zo slecht nog niet.
    Je schrijfstijl valt op een paar kleinigheidjes na, best mee. Gewoon blijven schrijven en het komt goed. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Er staan hier en daar nog wel wat fouten, vooral in de inleiding, maar dat kan op jouw leeftijd. Ik weet zeker dat als je lekker blijft schrijven, je vanzelf beter wordt. 't Ziet er goed uit :].


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Er staan hier en daar nog wel wat fouten, vooral in de inleiding, maar dat kan op jouw leeftijd. Ik weet zeker dat als je lekker blijft schrijven, je vanzelf beter wordt. 't Ziet er goed uit :].


    Dankjee! =D