• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:15 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik knik en kijk hoe ze wegloopt naar de badkamer. "Ga weg." mompel ik tegen mijn boxer.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hé schat, ik weet niet of je het doorhad, maar mijn kleding is nog nat." Roep ik naar de woonkamer als ik mijn kleding bestudeer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik twijfel even of ik moet opstaan zo. "Eh, wil je dat ik iets voor je haal of neem je genoegen met mijn kleren?" vraag ik maar vanaf de bank.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Wat nou als ik zeg dat jij het mooiste meisje bent dat ik in mijn hele leven heb gezien?" zei ik zachtjes.

    Damon Blake
    Ik snikte zachtjes en ik knikte naar Cassie. "Dat klopt.. Dat klopt.. Het is gewoon zo vervelend. Hij slaapt met wie hij wilt en doet wat hij wilt. Op zo iemand mag ik gewoon niet vallen.." Ik keek naar de grond. "En hij was nog wel zo lief in het begin.."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik giechel eventjes. "Dat zou ik niet geloven, je leeft al zo lang."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als Damon zachtjes snikt ga ik naast hem zitten. 'Je vindt hem echt heel leuk he?' vraag ik zacht. 'En tsja, mensen zijn helaas vaak niet wat ze lijken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het liefste mijn eigen kleding, mijn tas staat op mijn bed, zoek maar wat uit." Ik begin mijn onmogelijke haar uit te kammen en besluit dat ik hier nog wel even mee bezig ben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Oké." zeg ik en ik sta op, waarna ik snel mijn broek aantrek en de gang op loop. "Welke kamer ook alweer?" schreeuw ik naar haar als ik op de gang sta te twijfelen.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Tja, toch is het zo." zei ik glimlachend. Ik streelde zachtjes door haar haar. "En jou haar is ook zo mooi." Ik begon steeds zachter te praten.

    Damon Blake
    Ik keek op toen Cassie naast me ging zitten en ging wat dichter tegen Celeste aanzitten. "Ja, ik vind hem echt heel leuk." zei ik zachtjes, "En ja, helaas is dat zo."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Tweeëntwintig, toch?" Roep ik terug naar Luca. Hopelijk neemt hij geen rokje of wat dan ook mee.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'We kunnen iets doen om je gedachten af te leiden?' stel ik voorzichtig voor. 'Misschien heb ze hier iets van een Wii of Xbox,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    "Gaat het nog?" Vraag ik zachtjes aan Damon.
    Ik merkte dat hij dichter ging zitten toen Cassie naast het ging zitten.
    Ik kijk even naar Cassie, komt ze daar nu werkelijk mee?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:22 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary Lea Ché
    Ik bloos en kijk snel weg. "Oké." zeg ik zacht. Zulke dingen zei nooit iemand tegen me.

    Ljuca Jones
    Ik duik snel haar kamer in en zoek wat in haar tas. Ik grijns als ik er een lingeriesetje uithaal. Ik sprint terug en gooi hem naar Chèlle.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:23 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Serieus? Kon je niets anders vinden?" Ik houd het zwarte kanten setje in mijn handen.
    "Hier ga ik toch niet in lopen?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Darren Dimir
    "Wat is er Mary?" vroeg ik toen ze weg keek. Ze moest niet wegkijken, ze moest glimlachen. Ik wilde haar lach zien.

    Damon Blake
    "Een beetje" zei ik zachtjes tegen Celeste. "Misschien hebben ze hier iets van en Wii of Xbox." stelde Cassie voor. Ik schudde mijn hoofd. "Daar heb ik niet echt zin in.." Ik keek naar mijn lege bierflesje, maar schudde toen mijn hoofd. "Nog meer drank is ook niet handig." zuchtte ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.