• Ik moet echt nodig op een sport weer! Mijn ouders zitten ook de hele tijd te zeuren dat ik op een sport moet, dus het moet er nu echt van komen.. Alleen het probleem is, ik weet geen leuke sport! Ik heb heel lang op turnen gezeten op hoog niveau en vond het heel leuk, maar ik wil liever iets anders. Ik heb ook op atletiek gezeten, maar dat gaan hem echt niet worden :Y). Dus mijn vraag was: Wat voor sport doen jullie en wat maakt jou sport nou zo leuk ?(: Of weet je een sport die leuk is, en waarom. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :*. xo

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 15:56 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Teamsport.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je handbal in de buurt hebt, moet je dat doen. + ik ga in ieder geval na de zomer op karate, omdat ik gewoon van bloedfanatieke sporten hou :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik doe aan fitness, omdat ik mijn spieren wil versterken en dat kan alleen bij ons trainingscentrum...
    Maar ik wil eigenlijk weer op (street)dance...


    Deep inside, I've never felt alive

    Booth schreef:
    Ik speel hockey en golf.
    Hockey is leuk omdat je in een team zit. En golf is gewoon goed voor je agressiviteit. Maar je moet er echt van houden, van golf dan..

    Hey, die doe ik ook allebei! Ookal gaat mijn voorkeur echt wel uit naar golf. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik hoor van heel veel mensen dat stijldansen gaaf is, lijkt me zelf ook leuk :3
    En een vechtsport is ook super vet! Ik zou boksen doen 8D That is, als je niet gehecht bent aan je neus.
    Ik had laatst bij gym een paar proeflessen van een man die zelfverdediging gaf, maar dan echt heel straat gericht, dus hoe je in een echt gevecht op straat jezelf kunt verdedigen. Misschien kun je zoiets doen, dat is leuk én het zou ooit van pas kunnen komen c:

    Wedstrijdzwemmen. c:
    Het is wel een team, maar je zwemt om je eigen PR's te verbreken en je eigen medailles te halen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik dans! En ik vind het leuk omdat het op allerlei liedjes kan.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Surfen lijkt me wel awesome,, alleen een beetje onmogelijk hier :[

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 18:50 ]


    Cookies!

    Ik leer wel eens dansjes van kpop liedjes of vocaloid ipv sporten, good enough for me (krul)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Voetbal!(nerd)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Flanagan schreef:
    Handbal.
    Het is dynamisch, snel, je moet er iets harder voor werken dan andere sporten en het is een teamsport dus je hebt altijd een team om je te supporten. (:
    Bovendien is het wat ruiger en dat vind ik er leuk aan. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe aan jazz/streetdance, maar als je dat gaat doen moet je wel een beetje een leuke, soepele groep hebben net als ik ^^. Dan maak je ook altijd veel lol.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.