• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:50 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Ik had al zoiets verwacht." zucht ik. "Cassie, het ís mijn vriendinnetje niet, het is al 60 jaar voorbij." zeg ik tegen haar. "Waarom reageer je eigenlijk zo... bot."


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Is goed!" zeg ik. "Maar waar staan de borden?" vraag ik dan. Ik neus een beetje in de kastjes tot Darren de goede aanwijst. Daar haal ik twee borden uit en ik zet ze op de tafel.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zie Damon doelloos over de gangen wandelen.
    "Hé jij!" Roep ik naar hem toe.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Darren Dimir
    Ik wees haar aan waar de borden stonden en liep toen met de pannen naar de tafel waar ik alles opzette. Ik pakte nog een paar kaarsjes, zette die ook neer en stak ze aan. "Zo nu is het een luxe menu." zei ik lachend. Ik liep naar haar stoel toe en trok hem naar achter. "Staat u mij toe?" zei ik vriendelijk.

    Damon Blake
    Ik draaide me met een ruk om toen iemand me riep. Ik zag dat het Chèlle is. "Wat wil je?" vroeg ik een beetje bot. Maar dat was haar eigen schuld. Moest ze me maar aardiger aanspreken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Zo lijkt het anders wel,' mompel ik. Ik ga even met mijn hand door mijn haar waarna ik Luca aankijk en vervolgens mijn ogen neersla, 'ik dacht dat je vond dat ik niet goed genoeg voor je was,' m mompel ik op een zachte toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    Ik glimlach en ga zitten. "Dat is echt heel lief van je!" zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik wil gewoon kletsen. Ik verveel me ontzettend. Luca is naar die Cassie toe." Ratel ik en kom naast Damon lopen.
    "En jij?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Doe niet zo gek!" zeg ik en ik schuif naar Cassie toe. "Het is niet zo, ik mag Chèlle héél graag, dat is zo." Ik sla een arm om Cassie heen. "Maar ik ga haar hart niet nog eens breken."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik glimlachte breed. "Moet ik toch ook zijn?" Ik schoof zachtjes haar stoel aan en ging tegenover haar zitten. Ik begon op te scheppen. "Zeg het maar als je genoeg hebt."

    Damon Blake
    "Oh is hij weer eens naar Cassie?" zei ik bot, "Dat verbaasd me nou echt helemaal niks." Ik keek haar kort aan. "En ik, ik probeer mezelf af te leiden."

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik knik hard. "Stop maar." zeg ik dan als ik genoeg heb. Ik prik met mijn vork in het aardappelschijfje en blaas de stoom er van af. Dan stop ik hem in mijn mond. "Oh, wat lekker!" zucht ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als Luca zijn arm om me heen slaat kruip ik een heel klein beetje tegen hem aan. 'Wat ga je dan doen? Gewoon alsof doen alsof je verliefd op haar bent?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik ga niets alsof doen." zeg ik. "Ik heb haar belooft om eerlijk te zijn." Ik trek haar een beetje tegen me aan. "Maar denk nooit dat je niet goed genoeg bent, oké?"


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik stopte met opscheppen toen ze "Stop maar" zei. Ik glimlachte naar haar en schepte redelijk wat voor mezelf op. "Oh, wat lekker" hoorde ik haar zeggen. Ik glimlachte breed. "Gelukkig maar, daar ben ik echt blij om." Ik nam ook een hap en knikte goedkeurend. "Hiervan ga ik lekker veel eten." zei ik toen lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar ze doen niets!" Zeg ik vrolijk.
    "Voor zover ik begrepen heb, heeft Luca gezegd dat hij weer zijn oude zelf wilt worden. En hij liegt niet tegen me." Zangerig huppel ik door naar mijn eigen kamer als ik dat zeg.
    "Maar weet je, ik moet nu wat drinken. Dus ik spreek je denk ik later wel weer?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik keek haar raar aan. "Geloof je het zelf? Hij wilde ook normaler doen en beter oppassen voor mij. Didn't work." Ze huppelde weg om wat te gaan drinken. "Ik denk het? Drink smakelijk." zei ik kortaf. Ik liep rustig verder door de gangen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.