• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:50 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Dat ruikt echt goed." zeg ik tegen Darren en ik kom naast hem staan. "Wat maak je?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik sta wel prettig zo. Lekker knus." Grijns ik, me wel bewust van het feit dat Luca en ik tegen elkaar aangeplakt staan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Je wilt niet dat ik wegga hé?" vraag ik glimlachend. "Nu vind je mijn vieze sekslichaam ineens niet meer zo vies."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nu is het schoon. En ik wil gewoon nog even blijven staan, lekker warm." En nee, ik wil niet dat je weg gaat, maar dat zeg ik niet hardop.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Darren Dimir
    "Ik maak eend in een lekker sausje, aardappelschijfjes en lekkere groente." zei ik terwijl ik naar haar glimlach. "Ik hoop dat je dat lekker vind." Ik gooide wat kruiden in de pan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Gelukkig maar." zeg ik. Ik blijf nog even met haar tegen me aan staan.

    Mary Lea Ché
    "Nee ik vind het vreselijk vies!" zeg ik. "Ik kwijl alleen al bijna."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik grinnikte en streelde door haar haar. "Wat flauw zeg. Doe ik zo mijn best, kwijl jij omdat het zo vies is." Ik glimlachte naar haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schud mijn hoofd hard zodat alle druppels uit mijn haren vliegen en stap onder de douche vandaan.
    "Ik was het ineens zat." Zeg ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mary Lea Ché
    "Ja, echt vreselijk, vind je niet?" lach ik zacht. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik blijf even onder de douche staan, licht teleurgesteld. "Oh, okay." zeg ik en ik geef haar een handdoek aan, terwijl ik er ook eentje voor mezelf pak. Dan droog ik mezelf af en loop ik naar de slaapkamer om schone kleren te pakken. "Alles is vies." kreun ik als ik alleen een broek en een boxer vind en die aandoe.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Een rilling van genot liep door me heen toen ze haar hoofd op mijn schouder legde. "Heel vreselijk zelfs." Ik grinnikte zachtjes. "Eigenlijk moet ik je daarvoor straffen." Ik streelde over haar rug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik deins even achteruit. "Wat? Ik maakte een grapje." zeg ik snel.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dan moet je ze wassen." Grinnik ik en loop tussen de rommel door naar zijn kast.
    "Er hangt nog één shirt weet je." Ik ruk het shirt uit de kast en trek het over mijn hoofd heen. Glimlachend kijk ik naar Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dankjewel." grijns ik als ik hem goed aantrek. "Ja, maar ik ben lui." ga ik er tegen in. Ik kijk naar Chèlle. "Wat ga jij aan doen?"


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    'Darren let op je geintjes!' zei ik tegen mezelf. "Mary, ik maakte ook maar een grapje. Ik zou je nooit iets aandoen, okay?" Ik stak mijn arm uit zodat ze erin kon komen als ze wilde. "Echt niet. Kom je alsjeblieft terug? Het was heel fijn net."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.