• Ik zoek een winkel waar ze leuke broeken verkopen met lengtematen. Ik heb namelijk hele lange benen. Mijn maat is 28/34. In heel veel winkels hebben ze vaak alleen maat 36, 38 enz. Maar die broeken zijn echt ALTIJD te kort. Ik moet vaak hele dure merkbroeken kopen omdat die wel lengtematen hebben. Ik weet dat ze bij de H&M lengtematen hebben maar die broeken vind ik niet zo leuk en bij de Vero Moda zijn alle broeken zo ontzettend hoog. Heeft iemand dit ook en weet iemand een leuke winkel waar ze leuke broeken met lengtematen verkopen?
    -Het liefst geen online shops-


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik heb precies dezelfde maat! Bij men_at_work kan je misschien wat krijgen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb juist het tegenovergestelde probleem. Bij mij zijn die broeken bijna altijd te groot/lang. D:

    heb je het al eens bij jeans centre geprobeerd?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 10:24 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Jeans Centre? Ik heb 31 of 32 - 32, de meest voorkomende maat ongeveer, en die hebben ze altijd :3 veel verschillende soorten, veel verschillende merken, vaak leuke kortingen (:


    Destroy what destroys you.

    Ik herken je probleem, ik koop gewoon die broeken bij de H&M. Maar de Only en New Yorker hebben ze ook.


    Today will be Girl's Day party with you~

    New Yorker, the Sting, Vero Moda, Only, H&M, Bershka, C&A, V&D, Jeans centre, ga zo maar door.. En hoezo is lengtemaat 34 lang? x'D Daar zijn er genoeg van en de meeste van de s/m broeken zijn bij mij lang genoeg. En ik heb lengtemaat 36 meestal.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 13:09 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn broeken zijn altijd te lang , dus veel weet ik niet, want ik koop ze altijd waar ze kleiner zijn


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn broeken zijn soms te lang maar dan rol ik ze een beetje op en draag ik er teenslippers onder alleen skinnies tuurlijk want in de zomer is da wel mooi...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik heb dezelfde maat. Bij Jeanscentre heb je lengtematen, maar die broeken zijn wel meteen weer duur.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik koop mijn broeken op de markt. Maat 36 *O*


    26 - 02 - '16

    Beren schreef:
    Ik heb dezelfde maat. Bij Jeanscentre heb je lengtematen, maar die broeken zijn wel meteen weer duur.

    Ja en dan ben ik altijd te gierig om die broeken te kopen =)


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    ik koop al mijn broeken bij zara ;D maar euhm , only werkt wel met die maten weet ik ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.