• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Gave (Denk hierbij groot. Bijv. het beheersen van water -alles begint op laag niveau daarom moet je trainen- of bijv goed kunnen zwaardvechten. ook telepathische gaven zijn toegestaan):
    Uiterlijk (foto evt. beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Jane - Water
    Yara - Lenig- snelheid

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang
    Chester - Aura's/stemming

Ik wil ook jongens!!!

Je kan je altijd nog aanmelden.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 21:25 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

woeheoee! Dankje, dan hoop ik dat je snel bent want dan kunnen we vandaag misschien nog wel beginnen :D

Ik had het gevraagd of ze dat wou doen, een jongen maken, :)

Ich liebe dich 27.12.23

*applaudiseerd voor Dracy*
    a friend van mij gaat er ook zo een aan maken, een jongen :D

Lol.

Nice, ik wil echt snel beginnen joh, echt! :D

Ich liebe dich 27.12.23

xD mijn 'zusje' want dat is ze, is bijna klaar

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Naam:Billian Kaulitzion
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Gave:
    Billian heefd een krachtige stem, hij kan als hij heel hard schreeuwt bijvoorbeeld een Auto wegblazen, maar hij moet nog veel oefenen.
    Hij kan ermee vanalles tegenhouder maar ook kan hij iemand zijn hoofd mee binnendringen, als hij zicht goed concentreert.
    Hij kan zijn stem ook in allerlij stemmen vervormen, bvb de stem van een ander maar ook meerdere stemmen tegelijk.
    Hij kan heeeeeel hoog gillen maar ook te laag voor een mensen oor.
    Daardoor hoort Billian ook meer dan de gemiddelde mens, hij hoord wat de buren in de straat doen maar ook extreem hoge, lage geluiden.
    Hij kan er nog veel meer mee (ik ben er te lui oor om alles op te schrijven)
    Uiterlijk:

Billian treed vaak op bij feestjes of verjaardagen van vrienden, wat hij niet weet is dat mensen van zijn zang houden omdat hij ze hypnotiseerd.

Billian heefd zwart haar met witte highlights, hij is een zoort van gothic.

Innerlijk: Billian vind het leuk om mensen te helpen en maakt graag vrienden, hij is bijna nooit jaloers en zijn ouders zijn gescheiden.
    Hij leefd bij zijn moeder en zijn stiefvader die rijk zijn omdat zijn vader van een bekende groep is.
    Hij heefd veel meiden achter zich aan maar hij heefd nog nooit een vriendin gehad.
    Extra: Billian heefd een piercing in zijn wenkbrouw en zijn tong, ook heefd hij een tatoo in zijn nek, en een ster op zijn heup.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:53 ]

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Whaha, beetje de naam veranderen en klaar xD Nice.

Ich liebe dich 27.12.23

aangenomen! we gaan alvast beginnen :D :D :D :D ik maak zo het topic aan.

O yea! :D:D:D

Ich liebe dich 27.12.23

Hahaha ik moest even lachen om de naam :3.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Naam: Martin Newmann
    Leeftijd: 18
    Geslacht: man
    Gave: d.m.v. zingen mensen in trance brengen en ze laten doen wat hij wilt.
    Uiterlijk:

Innerlijk: Lijkt van buitenaf heel stoer maar is eigenlijk heel zachtaardig en verlegen. Soms kan hij erg wantrouwig zijn en erg afstotleijk maar hij heeft wel een heel mooie stem
    Extra: Hij is op zes-jarige leeftijd wees geworden en is opgevangen door zijn oom Morty, die een groot gokprobleem heeft. Hij verliest zijn huis en Martin komt in een gastgezin terecht. Dit is de reden waarom hij nogal afstotelijk en verlegen is.

Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.

heey my friend :D aangenomen, had hem al gelezen :P we gaan beginnen :d ik post link naar het speeltopic hier
    moet wel zo eten :(

(ok droog Billian en Martin hebben bijna dezelfde gaven alleen kan Billian meer dan alleen mensen hypnotiseren)

« The "earth" without "art" is just "eh." »

[en martin kan hypnotiseren met zang he, en dan echt alles laten doen wat diegene wilt, vind het toch wel verschillend XD]

(Maar Billian kan ook hypnotiseren met zang, kijk maar bij zijn info)

"Find peace in who and what you are." — Saphira