• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Gave (Denk hierbij groot. Bijv. het beheersen van water -alles begint op laag niveau daarom moet je trainen- of bijv goed kunnen zwaardvechten. ook telepathische gaven zijn toegestaan):
    Uiterlijk (foto evt. beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Jane - Water
    Yara - Lenig- snelheid

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang
    Chester - Aura's/stemming

Ik wil ook jongens!!!

Je kan je altijd nog aanmelden.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 21:25 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Ol ik ken hem alleen door Glee en Katy Perry's Clip :P

Ich liebe dich 27.12.23

Naam: Alex Jumper

Leeftijd: 16

Geslacht: Man/Jongen

Gave: Kan in dieren veranderen en met dieren praten

Uiterlijk:

Innerlijk: Erg aardig en vriendelijk, kan soms ook heel erg kinderachtig doen, Meestal bang voor vreemde en durft niet tegen vreemde te praten. Moet altijd eerst opgang komen, Maar als hij je goed kent kan hij soms een vervelende klier zijn.

Extra: Hij is erg lenig. hij heeft ook best wel wat littekens over zijn lichaam. Elk litteken heeft een andere herinnering en betekenis voor hem.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Hot :p je bent aangenomen (H)(flower)

Yay, ik heb een verslaving aan deze jongen xD

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Ik wil nog 2 jongens en dan gaan we beginnen, je kan je later nog wel aanmelden. Maar nog minstens 2 jongens. Dus als je wilt, graaag!!

Kom op mensen maak iemand aan!!!

Ich liebe dich 27.12.23

Ik maak wel een jongensrol.. Even googlen voor gave's.

Naam: Finn Harpers
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Gave: Telepathie, het overdragen van gevoelens, gedachten en beelden van mens op mens
    Uiterlijk: x
    Innerlijk: x
    Extra: x

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:20 ]

Ik wacht op uiterlijk en innerlijk dan zal ik hem plaatsen :D

Naam: Finn Harpers
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Gave: Telepathie, het overdragen van gevoelens, gedachten en beelden van mens op mens
    Uiterlijk:

Innerlijk: Finn heeft twee kanten. Wanneer hij met mensen is, is hij een spontane, blije jongen. Eerst denken dan doen. Een echt feest-beest. Maar wanneer hij alleen is verdwijnt dat masker en komt zijn ware aard tevoorschijn. Wanneer er niemand is om mee te praten, begint Finn te denken. Denken over de zin van het leven. Hij kan van een optimist overslaan in een pessimist, het is een ingewikkeld persoon. Verder lijd Finn aan perfectionisme en lage frustratietolerantie. Dat maakt alles een hoop lastiger.
    Extra: Finn kan zingen en gitaar spelen, daar is hij sinds zijn 8ste mee begonnen maar dat heeft hij al lang niet gedaan. Hij schrijft graag.

aangenomen!!

So, when we start? :P

Ich liebe dich 27.12.23

nog 1 jongen :P

awh. :(

Ich liebe dich 27.12.23

ik reserveer de jongen

« The "earth" without "art" is just "eh." »