• Die samen met mij naar elke conventie wil en gezamelijke cosplay's
    wil doen van één anime met z'n allen enzoo.
    Dat lijkt me awesome ._.

    Dus wie lijkt het leeeeuk?

    & hoewel er probably niet zoveel serieuze anime con-gangers op quizlet zitten, denk ik dat mijn idee hier minder afgezeikt word dan op echte anime forum's lol.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lijkt mij echt leuk, alleen was Animecon dit jaar mijn eerste con ^^
    Ik vind het wel echt superleuk, ik ga ook waarschijnlijk naar Abunai, maar ik heb niet heel veel geld voor Cosplays, dus ik kan maar 1x per jaar een nieuwe kopen ;o


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    het lijkt mij een leuk idee zelf alleen nog maar 2 keer gedaan 1 keer fantasy fair en 1 keer animcon maar ik ben er wel voor in. :)heb alleen niet onzettend veel geld voor nieuwe costuums mij maximale is 2 per jaar en ik ben eerst wel bezig met mij komende 2 cosplay costuums die zoizo voor gaan dan

    Lijkt me awsome owo
    Ik heb zelf een pikachu kigurumi een mio don't dat lazy een matryoshka gumi en een pokemon Touko cosplay C:

    Maar ik ben 12 en nog nooit echt naar een von geweest als je eff niet meetelt ^^"
    En ik ga wel naar meetings cosplay meetings en anime ma ga meetings~


    I'm not short D: I just live in a big world

    ^ Lol je kunt creatief zijn, niet alles hoeft veel geld te kosten :') met het internet en een beetje skills kun je vaak zelf ook een hoop in elkaar zetten.