• Heey poepz!<3

    Ik heb weer een idee ik weet niet of het orgineel is dus als je denkt dat ik je 'na doe' sorry want dat is dan niet mijn bedoeling. Mijn idee is:

    Maria is een vrij netjes meisje en kleed zich niet uitbundig. Ze houd het simpel. Haar blonde haren in een staart of een strik. En haar zee blauwe ogen bedenkt met een beetje mascara. Maria heeft veel vriendinnen en zit op een kost school. Maria is niet beter gewend dan dat zij is. De mensen om haar heen zien er precies hetzelfde uit. Maria heeft nog nooit een : emo,gothic,skater,scene of een alto gezien. Maar dan komt er een emo/scene meisje bij hun op de kost school. Maria bedenkt dat ze ook anders wil zijn dan anderen en zich zo als de persoon die ze nu is niet gelukkig voelt. Dan zoekt Maria toenadering bij dat emo/scene meisje. Ze raken goed bevriend en het meisje gaat Maria helpen bij haar make-over tot emo/scene. Dan komt er een groepje van 5 jongens op school. 3 zijn er nogal alternatief en de andere 2 niet. Maria haar ouders weten nog niks van haar make-ver en eigenlijk mag Maria ook niet met alternatievelingen omgaan. Maar wat nou als je op een alternatiefeling verliefd word?

    Okay vind je het idee wat zeg het en ook een titel graag! <3

    xox <3 *|hugs|*
    ReneeKIDDO<3

    ROLLEN THAT I NEED:

    Hoofdrol: Maria n_n
    Verassing 1: KimFootBall
    Verassing 2: pam1iris
    Verassing 3: JOYCESTAR
    Verassing 4: KimxGeorg
    Verassing 5: TOMSDICK
    Verassing 6: BoKillerDoll LOLLIPOPx
    Verassing 7: LOLLIPOPx BoKillerDoll
    Verassing 8: Zus van Annelies


    1 = Latere ex-BF van Hoofdrol.
    2 = Huppelkutje.
    3 = Vriendin Tom. Emo/Scene meisje dat op schoolkomt.
    4 = Volgertje 2 van huppelkutje.
    5 = Vriendin Gustav.
    6 = Vriendin Georg.
    7 = Vriendin Andreas
    8 = Volgertje 1 van huppelkutje.


    HET IS DUS EEN BILL LOVESTORY!

    IK WERK MET VERASSINGEN BEN JE NA AFLOOP NIET TEVREDEN MET JE ROL MOET JE KIJKEN OF JE ONDERLING KAN RUILEN DAAR ZAL IK DAN EEN TIJDJE ONGEVEER 10 MINUTEN VOOR VRIJ MAKEN n_n


    I do not hook up.

    Ikke wil Bill(H)

    Veel succes allemaal [á]


    I do not hook up.

    Ike wil!
    Info komt^^^


    Rol: 1,2,3,4,5,6,7,8 => Maar dan komt er een emo/scene meisje bij hun op de kost school. DIE WIL IK xD

    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Tekstje:

    Haaii kiendjes^^



    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 17 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik heb zwart haar en doe graag dingen ermee zoals je hier misschien al zag. Jaah die roze&witte highlights erin dat heb ik lekker zelf gedaan! Dat hondjeop de foto hea? Da's mijn lieve hond Spike. Achjah, ik moet maar eens gan ^^.



    Ciaoz

    Rol: die bij me past ^^

    Foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79982

    Tekstje: Hoi =)

    now it's my time to show you myself =) now; i like skating und me vrienden =) und grafitti-geval Nitendo wii und nog meer ^^

    i don't like; Huppels [kunnendepotop] & pleuren van me skateboard [butdatdoeiknogalvaakO.o] me EX-BF grrr!

    now; me vrienden zijn alles voor me gwn zonder hun ben ik gwn geen BO und niet mezelf dus ik lieft hun het meest <3

    xx Bye Bitcha'z


    when words fail, music speaks.

    Rol: VERASSSING 1 OF WAT DAAR IN DE BUURT STAAT.
    Foto: http://i230.photobucket.com/albums/ee234/bulletxcharm/Jac%20Vanek/jac17.jpg
    Tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben best wel lang en erg slank. Ik ben netjes opgevoed. Ik heb lichtblond haar en lichtgrijze ogen maar draga ook wel is kleurenlenzen. Ik hou van vrienden,familie,vriendinnen,de natuur & dieren. Ik wil later zuster worden en niks weerhoud me daar van. Nu ga ik maar is dus DOEI!

    Okay (:


    I do not hook up.

    Verassing 4

    Naam; Kaley

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kaley.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kaley

    Rol: #5

    Foto: http://s61.flogao.com.br/2007/12/13/148/119231192.jpg

    Tekstje: I'm Just A Pretty girl Named April. Ik ben 16 en ik doe wat ik wil ik ben ongeloofelijk eigenwijs staat het je niet aan nauw dan heb je pech want ik verander me niet. Ik ben vrij koppig en ik heb een ego, maar meestal ben ik wel lief en Té hyperactief. Ik hou van dansen en fun maken met mijn vrienden. OMG ik ben soms veel te dronken besef ik me plots Like You care and I. God ik had geen redbull moeten drinken zie je nu heb ik mezelf niet meer in de hand ik blijf maar praten en praten en praten^^Zie je nu doe ik het weer ach ik zal het nooit af leren. Ik ben gek I know maar hey anders zou het leven maar saai zijn .x3


    *He's the one.

    Liefst 6 of 3
    info komt lieverd.
    foto;
    http://www.startspot.nl/paginas1/scenequeen/jesse-cupcake.jpg
    tekstje;
    Héééj lieverdjes.Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.Ik haat school als de pest en spijbel meer als elke persoon tesamen.Muziek is mijn grote passie,ik kan niet zonder leven.Tom is het rythme van mijn hart.Voor hem klopt mijn hart,en voor hem leef ik.Buiten hem zijn mijn vrienden ook belangrijk,zonder hun kan ik ook niet meer verder.Voor de rest houw ik zoals elk meisje van shoppen en van die xxxl zonnebrillen.Mij vind je ook wel regelmatig in discotheken met mijn vrienden!En voor de rest,heb ik niets meer te vertellen.bye!<3

    ik wil verasing 2


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    de rest komt zo zit nog op sgool:(


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Maar dan komt er een emo/scene meisje bij hun op de kost school. <= Die wil ik zijn!

    XD Gott ik kijk wel n_n


    I do not hook up.

    Annelies die krijg ik al ^^


    *He's the one.

    Ö Maar de verassingen staan al vast dus als je invult de rol die beste bij me past kies ik van wat overblijft en als je een verassing kiest staat je rol vast n_n


    I do not hook up.