• Vans kopen. Maar mijn ouders vinden ze vet duur. :/ Ik vind ze wel op de officiële site, maar die stuurt waarschijnlijk niet wereldwijd? Weet iemand waar ik goedkope vans kan kopen? Rond de 45 euro? (:


    INZAYNLY IN LOVE WITH NIALL.

    Als je ze zelf betaald dan?
    Of aan je ouders vraagt van 'ja als jullie dan 45 euro betalen, en dan leg ik de rest bij?' misschien mag je ze dan wel halen (cat)

    Want ik zou zo niet weten waar je vans goedkoop moet halen.
    Ja, tweedehands misschien, maar dat vind ik persoonlijk niet echt een fris idee.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Waarom wil iedereen die krengen toch hebben als ze zo duur zijn? :W Ik zou die dingen gewoon uit mijn hoofd zetten en elders goedkopere schoenen halen.


    26 - 02 - '16

    Vans zijn 60 euro. Dat je het weet. x

    Vidia schreef:
    Waarom wil iedereen die krengen toch hebben als ze zo duur zijn? :W Ik zou die dingen gewoon uit mijn hoofd zetten en elders goedkopere schoenen halen.


    + neppe vind je vaak veel meer en leukere.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien zelf wat bij betalen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Koop ze gewoon zelf of wacht tot de uitverkoop. Dan zijn ze soms 30 eurie.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Er bestaan schoenen die heel fel op vans lijken en die zijn heel goedkoop ... En in de sister vind je heel goedkopersonen.schoenen maar ik ken alleen de.sister in hasselt dus ik weet niet of er op de plaats waar gij woont ook een sister is...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Een vriendin van me verkoopt ze voor 40 euro (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Er bestaan schoenen die heel fel op vans lijken en die zijn heel goedkoop ... En in de sister vind je heel goedkopen.schoenen maar ik ken alleen de.sister in hasselt dus ik weet niet of er op de plaats waar gij woont ook een siser is...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    In Utrecht zit er een soort outlet voor Vans, daar haalt mijn nichtje ze altijd. Rond de 30 tot 50 eurie meestal. Weet niet precies waar die zit.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik vind Vans dus echt niet duur, hè. Ik heb veel duurdere schoenen. Maar ze zijn meestal rond de 60 euro, elke winkel waar ik ze gezien heb. Ik weet niet waar je ze goedkoper kan krijgen.


    Destroy what destroys you.

    Woon je in België/Nederland?

    Ik vind Vans persoonlijk er niet bijzonder uitzien & ik vind de prijs ook echt belachelijk! (heb mijne destijds gekocht voor 65,-) De enige reden waarom ik ze heb gekocht is omdat ze echt goddelijk lopen.

    zwarte markt


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    In Amerkia =3


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.