• Vans kopen. Maar mijn ouders vinden ze vet duur. :/ Ik vind ze wel op de officiële site, maar die stuurt waarschijnlijk niet wereldwijd? Weet iemand waar ik goedkope vans kan kopen? Rond de 45 euro? (:


    INZAYNLY IN LOVE WITH NIALL.

    ik heb ze, omdat mijn broertje ze kreeg en mijn vader ze daarom ook voor mij ging kopen, maar ik draag ze bijna nooit. Maar ik heb geen idee waar je goedkope vandaan kan halen, sorry


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    60 of 65 is volgens mij gewoon de prijs van Vans. Als je goedkopere wil, moet je gewoon 'neppe' kopen, denk ik. Bij de Schoenenreus en H&M hebben ze schoentjes die op Vans lijken en ze zijn niet zo duur.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Als ik mijn schoenen niet door mijn moeder betaald krijg, betaal ik gewoon de helft of helemaal zelf. Net zoals met mijn jas en andere kleding. Maar nee, ik heb geen flauw idee :3


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mercurial schreef:
    60 of 65 is volgens mij gewoon de prijs van Vans. Als je goedkopere wil, moet je gewoon 'neppe' kopen, denk ik. Bij de Schoenenreus en H&M hebben ze schoentjes die op Vans lijken en ze zijn niet zo duur.

    Of je moet naar het buitenland gaan, ik heb de mijne in Londen gekocht voor 35£. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ooh honey, marktplaats is je grootste vriend. Ik heb nu al 2x ECHTE vans gehaald voor 25.-


    Shit happens but pee happens a lot more.