• Is hier/ zijn hier, mensen die op school ook met magister werken? Wij hebben het namelijk sinds kort en ik kan nergens bij komen. Mijn ICT leraar zegt dat ik een niewere versie van windows moet uploaden... Tja. Ik heb vista . (geloof ik) en dan zou dat toch gewoon moeten kunnen?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sykes schreef:
    Ik heb ook Magister bij mij op school, maar bij mij deed hij het gewoon meteen zonder problemen, dus sorry ik kan je helaas niet helpen.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb ook magister, maar ik kan het op mijn eigen laptop niet openen. Beneden op de computer kan ik dat wel ;) Geen idee hoe het kan...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rajah schreef:
    Ik haat dat programma. Mijn moeder kan letterlijk alles in de gaten houden. Van huiswerk tot mijn spijbeluren tot mijn cijfers en mijn 'vergeten' boeken en huiswerk. Je wilt er niet mee kunnen werken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wij werken ermee, ik moest silverlight downloaden om het te kunnen gebruiken ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Silverlight downloaden, dat je moet upgraden naar Windows 7 is gewoon bullshit, aangezien Vista en 7 gewoon bijna dezelfde OSen zijn op de TRIM functie, GUI aanpassingen en bugfixes na.

    Akarin schreef:
    Silverlight downloaden, dat je moet upgraden naar Windows 7 is gewoon bullshit, aangezien Vista en 7 gewoon bijna dezelfde OSen zijn op de TRIM functie, GUI aanpassingen en bugfixes na.

    ^Dit en het zou zelfs op XP werken. Ik vraag me af hoe jou ICT leraar zijn diploma heeft gehaald (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wij hebben ook Magister op school, maar ik heb er een enorme hekel aan. Het werkt bij mij wel gewoon goed, maar het werkt gewoon niet prettig.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind dat schermpje altijd zo irritant, waarop staat: "U bent niet meer ingelogd."
    Verder werkt het op zich wel. Maar ik kan best zonder magister, laat ik het zo zeggen. :'3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik. Haat. Magister.
    Wij hebben het dus ook. Ik haat het. Ugh >.< en ik heb ook Vista, en bij mij werkt het gewoon, maar ik haat het als nog.


    Destroy what destroys you.

    Rajah schreef:
    Ik haat dat programma. Mijn moeder kan letterlijk alles in de gaten houden. Van huiswerk tot mijn spijbeluren tot mijn cijfers en mijn 'vergeten' boeken en huiswerk. Je wilt er niet mee kunnen werken.
    Dan geef je je wachtwoord toch niet?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Heb je wel silverlight geïnstalleerd? Anders komt het daar waarschijnlijk door


    Physics is awesome

    Je ouders krijgen zelf inlog gegevens om de cijvers van hun kind te kunnen bekijken...


    Don't be like the rest of them, darling

    Vidia schreef:
    Wat is dat? xd


    Een programma daar zetten leraren dingen in, en die kun jij zien, die kunnen je ouders zien, en als ze het wachtwoord weten je broertje ook..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Akarin schreef:
    Silverlight downloaden, dat je moet upgraden naar Windows 7 is gewoon bullshit, aangezien Vista en 7 gewoon bijna dezelfde OSen zijn op de TRIM functie, GUI aanpassingen en bugfixes na.


    dat.... snap ik niet... k doe dan wel havo maar dat.... gaat mij echt te chinees klinken (zoals duits en frans)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    LoveyDovey schreef:
    (...)Dan geef je je wachtwoord toch niet?


    Mijn mentor mailt mijn moeder daarover. Ik heb het haar ook niet gegeven, ik zou gestoord zijn als ik dat deed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."