Lieve Lieve meisjes,
Oké, ik ben heel slecht in dingen te vertellen/typen. Noem het hoe je wil maar ik wil het jullie gewoon vertellen. Ik krijg spontaan weer een grijns op mijn gezicht als ik aan het begin van het topic denk. Eigenlijk hé nu ik ze zo terug las, was ik echt een sukkel. Volgens mij dachten jullie echt van ‘waarom blijft ze nu reageren..’maar dus haha ik hoop dat dat gedacht dan toch veranderd zou zijn. Nu een half jaar of zelfs al langer, zijn we nog steeds hier in het topic. Het is minder dan in het begin maar dat komt omdat we nu gewoon druk voor school bezig zijn en omdat we ook niet meer zo dagelijks in tiny zijn. Met een beetje ispanning is het er zo weer hoor, geloof me dat had ik pas ook met een goede vriendin. Maar dus waar het omgaat, ik vind jullie stuk voor stuk geweldig, jullie zijn echt schatjes. Dankzij jullie voel ik me wat zekerder weet je, ik ben niet helemaal meer dat verlegen meisje. Jullie geven mij een gevoel dat ik iemand ben, dat ik belangrijk ben. En dat is iets dat echte vriendinnen doen.
ik wil jullie dus gewoon vertellen dat ik echt geen spijt heb dat ik jullie heb leren kennen, jullie zijn echt fantastische vriendinnen weet je. Al zullen de tijden veranderen, jullie blijven voor altijd speciaal voor mij.
+ ik denk er nog steeds het zelfde over, ik wil jullie ontmoeten !
Liefs Chelsea
Oké ja het faalt xd
Maar dus ik hou van jullie <33333
[ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 22:11 ]
i'm broken, do you hear me.