• Hai,

    ik zoek wat verhalen. Sinds er bijna geen Justin Bieber verhalen meer zijn, en ik die nog steeds 't leukst vind om te lezen. Heeft er iemand een goede voor me?

    Thanks! X


    live the life you love

    Heb geen Justin Bieber. Wel een andere, als je wil kun je op m'n profiel kijken.


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Zoek je alleen Justin Bieber? Anders heb ik wel iets in de aanbieding, misschien (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Daughter of the devil

    Did you ever believe?
    Were you ever a dreamer?
    Ever imagine heart open and free?
    Did you ever deny?
    Were you ever a traitor?
    ...
    This is a call to arms, gather soldiers
    Time to go to war
    This is a battle song, brothers and sisters
    Time to go to war
    ...
    Ever want to be free?
    Do you even remember?
    Want to be god and devil like me?
    Ever want to just stop?
    Do you want to surrender?
    Or fight for victory?
    ...
    Darkness falls, here comes the rain to wash away the past and the names
    Darkness falls, here comes the rain to end it all, the blood and the game
    ...





    In een verlaten villawijk ergens in Engeland woont Monique. op de school waar ze elke schooldag naar toe gaat zitten amper leerlingen, en het is dan ook een wonder dat de mysterieuze Apophis op een dag als nieuwe leerling op de school verschijnt. En om he allemaal nog een beetje enger te maken vinden er vlak na haar verschijning ook nog eens een paar vreemde verdwijningen plaats...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:37 ]


    Live, love, and take a LAUGH!

    Ik heb er één over Harry Styles, een leuke afwisseling op een liefdesverhaal - dus als je iets zoekt dat niet meteen klef begint, zou ik zeker een kijkje nemen op mijn profiel :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lovergirl

    Joël is een erg onzekere jongen. Hij wordt altijd gepest. Maar alles zal veranderen als hij de knappe en vooral lieve Elizabeth, ook wel Liz genoemd, ontmoet.


    -Kan seks in voorkomen
    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Begint wanneer ik er zin in heb, in ieder geval voor mei
    -Leuk als je een abo neemt
    -Reacties met meningen kan ik veel mee

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/81313/lovergirl/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Birds in a cage. • 64th Hungergames.
http://www.quizlet.nl/stories/81099/birds-in-a-cage--64th-hungergames/



“Dames en Heren, de 64ste Hongerspelen zijn begonnen!”
Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft.
Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens en één onvoorwaardelijke liefde.

Start op; 5 April

Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had kunnen vinden.
We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
~ Nan Bronté.


Misschien dat je dit leuk vind? (:


We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

Boyfriend • Justin Drew Bieber


lost in confusion, like an illusion


‘Niall, what are you?’
‘That doesn’t matter Liam. I love you’
‘I love you too’


*One Direction bestaat
*Start op 8 april (datum kan nog veranderen)
*Proloog staat alvast online


Tadaa, misschien is het wat, ik begin zondag met posten ;D (Proloog staat dus wel al online ;D)


"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Ik heb geen JB verhalen.


Take You To Another World ~ Liam Payne


Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...

One direction bestaat wel
Written by: AlInZayn
Written: Dutch
Spoken: Dutch
Starts: 26th of February 2012



Dit is een fantasieverhaal:

A place behind the earth || Nencya



Lia is een doodgewoon meisje. Nou, misschien is ze zelfs minder dan doodgewoon. Ze is gewoon een obstakel op de aarde. Een onbelangrijk persoon waar niemand naar omkijkt. Niets in haar leven is fijn, maar als ze opeens een kaart krijgt van iemand, wordt haar leven anders. Misschien is ze nog steeds een obstakel op de aarde, maar ergens anders denken ze er misschien wel heel anders over.

Written by: AlInZayn
Written: Dutch
Spoken: Dutch
Starts: 9th of April 2012

Ik heb geen JB verhalen, maar misschien is dit iets voor je :$ If you play with my feelings, I play with your food - Niall James Horan

Het verhaal is gebaseerd op de titanic.
Over de ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
Het gaat over Justin Bieber.

[url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

7 hoofdstukken:




1D pictures: ^^



Mijn toekomstige SA's:


How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik heb er 3,, das denk ik wel genoeg,, of niet??

Which Direction You Choose... ~One Direction~~A Question Story~
In hoofdstuk 1 gaan wij jullie wat vragen stellen, en naarmate daarvan gaan wij in hoofdstuk 2 een stukje over schrijven, in hoofdstuk 3 gaan wij jullie weer vragen hoe het verder moet gaan, door vragen te stellen, en daar gaan we dan weer in 4 over schrijven. Maar we kunnen niet zomaar wat vragen stellen zodat iedereen er maar wat op kan zeggen. Nee we stellen minimaal 5 vragen, de 1ste die daar antwoord op geeft, geeft antwoord op vraag 1, de 2de die een reactie geeft op vraag 2 enzovoort, enzovoort... Dus,, NEEM EEN ABO =D
HopeYouLike<3


That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


You think I hate you,
But you don't know me enough to know,
That there is another boy,
Behind my evil face,
And that boy,
Thats me..


~Engels gesproken, Nederlands geschreven
StorySong: The Title by Case Mayfield
Kudo's en Reactions are welcome
Hope You Like<3


That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


Het zweet brak me uit,
Ik kon wel gillen,
gillen van angst,
maar ik deed het niet,
in plaats van liep in naar voren,
richting het gebouw,
richting mijn dood,

~Based on the movie: The Hunger Games,
One Direction has never existed,
Spoken in English, Written in Dutch,
Hou van Kudo's en Reacties,
HopeYouLike<3~


"So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."