• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:26 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik leg een hand om haar schouder. "Maak je maar niet druk, dat komt door mij." Ik grinnik even en dan stapt Solomon uit zijn kamer. Oh shit, ik zou nog naar hem toegaan. "Heey!" glimlach ik naar hem. "Solomon, dit is Chélle, Chélle, dit is Solomon." stel ik ze voor.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik glimlach terug en kleed me snel om, mijn kleren leg ik over een stoel en stap dan naast Damon in bed.
    Ik ga op mijn zij liggen met mijn gezicht zijn kant op.
    "Herinnering." Zeg ik zacht met een glimlach.

    Solomon

    Ik knikte naar Chélle.
    "Ja Solomon," Zeg ik en glimlach ligt.
    "Waar was je?" Ik kijk Luca aan.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    Ik knikte. "Wat lang geleden he?" zei ik zachtjes. "Toen was alles nog goed en rustig. Had ik nergens last van." Ik haalde mijn schouders op. "Het leven veranderd."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schud handen met Solomon, en stel me voor als de nieuwe bewoonster. De jongen glimlacht vriendelijk, en ik zie al gauw dat hij ook een vampier is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    "Ja, heel erg." Zeg ik zacht en wrijf over Damon's arm.
    "Maar je moet er niet al té veel bij stilstaan,c dat het lever veranderd." Zeg ik dan en glimlach naar Damon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ik was ehm..." zeg ik en ik kijk even in de rondte. Verzin een smoesje Luca, snel snel snel. "Nou eh, Chélle kwam net enzo." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja, Luca gaf me net een rondleiding. Je zou mijn kamer nog laten zien?" Ik knipoog subtiel naar Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solomon

    Ik knikte naar Chélle en neem mijn hand terug en richt me dan weer op Luca.
    "Ik geloof je eerlijk gezegd niet." Zeg ik dan en kijk Luca doordringend aan.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    Ik knikte. "Je hebt gelijk. Dat helpt niet. Ik moet maar eens iemand anders gaan zoeken of zo." Ik grinnikte. "Of ik word gewoon een monk en heb nooit meer seksueel contact. Maar helaas dat kan ik niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik kijk snel naar de kamer van Chélle en doe een stap achteruit. Ik hoop dat hij niet zo'n superneus had als Chélle. "Eh, ik zou Chélle haar kamer laten zien." ga ik erop in. "Zullen we later praten?"


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Dat kan niemand volgens mij." Zeg ik en lach zachtjes.
    "Maar ja, waar is de klok?" Vraag ik als ik om me heen kijk.

    Solomon

    "Wat verberg je!" Zeg ik en kijk hem aan.
    Ik heb je wel door!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik trek zachtjes aan Luca's mouw, om hem mee te krijgen van Solomon, die me een beetje achterdochtig lijkt.
    "Luca, ik wil nu echt mijn kamer zien."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik wees naar de andere kant van de kamer. "Daar." Ik keek haar toen vragend aan. "Wat dan?"

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik loop snel naar Chélles kamer, zodat ik een stuk van hem afsta. Nu kon hij me hopelijk niet meer ruiken. "Ik verberg niets." Ondertussen gebaar ik naar haar sleutel.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik steek mijn sleutel in de deur en draai hem open. Luca trekt me de kamer in en sluit de deur achter me.
    "Wat was dat?" Vraag ik nieuwsgierig.


    We'll still love each other, forever and always. <3