• Ik lag net buiten op de trampoline toen er plots een suggestie te binnen schoot.

    Dus wanneer je reageert op een topic wordt jouw bericht wel eens gequote. Nu leek het me handig als je dan ook een melding zou krijgen via PB of mail, hoe de user dat heeft ingesteld. En ik weet dat sommige het bericht ook wel eens quoten omdat ze ook zo denken of iets in de trant, maar een kleine melding is toch niet zo erg?

    Voor of tegen?

    tegen, je kan gewoon af en toe bij jouw topics kijken of je fgequote bent. Boel moeite voor weinig voordeel


    quidquid excusatio prandium pro

    Tegen.
    Je moet maar zelf eens in het topic kijken.
    En ja, de meeste quoten je omdat ze er hetzelfde over denken, niet omdat ze erop reageren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tegen. Ik kijk altijd zelf later terug in dat topic, zoveel moeite is dat niet.


    -

    Tegen, lijkt me teveel moeite.

    Flemish schreef:
    Tegen.
    Je moet maar zelf eens in het topic kijken.
    En ja, de meeste quoten je omdat ze er hetzelfde over denken, niet omdat ze erop reageren.

    Is al eens voorgesteld en gaat er niet komen, omdat er ook heel vaak gequote wordt zonder toevoeging. Dus dan is dat alleen maar irritant.
    En zoveel moeite kost het inderdaad niet om even in het topic terug te kijken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat idee had ik ook al, maar blijkbaar is de meerderheid tegen, dus dat wordt hem niet


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Opzich vind ik het wel een goed plan. (cat)
    Maar zo te lezen komt dat er dus niet.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Flemish schreef:
    Tegen.
    Je moet maar zelf eens in het topic kijken.
    En ja, de meeste quoten je omdat ze er hetzelfde over denken, niet omdat ze erop reageren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the