• Is het gezond voor een hamster om een mot op te eten :/
    Of nou ja gezond zal het wel niet zijn, maar is het schadelijk ):
    Want er vloog net een mot in Castiel's kooi, en eerst viel ze bovenop hem, en toen ging ze eraan knagen, dus wij gillen dattie moest kappen. Vloog dat ding opeens weg dus ik schoot achteruit omdat ik schrok en mijn vriendin ging zo stom kijken met zo'n blik van 'ohmygod' en toen begon ze te gillen dat Cassie hem op had gegeten. Jezus, ik denk dat ik een mini hartaanval heb gehad net ):

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:47 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Castiel, omygod. Ik hou van jouw hamster.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kan geen kwaad, volgens mij, maar ik zou ook schrikken (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    O.o ik wist niet eens dat het mogelijk was voor een hamster om een mot te eten ,maar oke. Zo lang het niet giftig/zeer zout/ bucking suiker/chocolade is is het oke :W (denk ik)


    Shoganai i ne~

    Lol, het klinkt grappig :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Everdeen schreef:
    Castiel, omygod. Ik hou van jouw hamster.

    Ik ook. (cat)

    @everybody else.
    Dat hoop ik dan maar, dat het geen kwaad kan :c
    Goood, ik ben nog steeds in shock x'D


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    Is het gezond voor een hamster om een mot op te eten :/
    Of nou ja gezond zal het wel niet zijn, maar is het schadelijk ):
    Want er vloog net een mot in Castiel's kooi, en eerst viel ze bovenop hem, en toen ging ze eraan knagen, dus wij gillen dattie moest kappen. Vloog dat ding opeens weg dus ik schoot achteruit omdat ik schrok en mijn vriendin ging zo stom kijken met zo'n blik van 'ohmygod' en toen begon ze te gillen dat Cassie hem op had gegeten. Jezus, ik denk dat ik een mini hartaanval heb gehad net ):


    Wou dat ik dat had gezien ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom schrik je van die mot? Het is maar een nachtvlinder? xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn hamster eet allemaal beestjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Mijn hamster eet allemaal beestjes :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!