• Stel, je gaat daar naartoe, moet je dan in het thema zijn, of mag je gewoon in elk kostuum dat je zelf wilt..? anders zit je daar met allemaal mensen die in het thema zijn en ben jij heel anders lol.. dus dat vroeg ik me af. En wie van jullie is al eens geweest? tell me, is het het waard en is het leuk? ik moet namelijk op die datums werken maar ik kan ook vrijnemen natuurlijk.. :I Dus kan iemand me dat uitleggen enzo? alvast bedankt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Misschien is het ook wel leuk om een EFF foto te posten van hoe je eruitzag daar, misschien komen we er zo wel achter dat we elkaar gezien hebben :]


    Credendo Vides

    Ik ben vorig jaar gegaan, gewoon als mezelf, en ik zeg je: NOOIT MEER.
    Ik werd behandeld als een of ander onderkruipsel door een aantal fictieve griezels daar xD. Creepy gewoon!


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Aurelia schreef:
    Nee maakt niet uit, je kan je eigen interpretatie van wat voor jou fantasy is naar voren laten komen, als je er wat voor voelt om verkleed te gaan :].


    I'll lick the poison from right off your kiss

    DreamerN schreef:
    Misschien is het ook wel leuk om een EFF foto te posten van hoe je eruitzag daar, misschien komen we er zo wel achter dat we elkaar gezien hebben :]






    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 14:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.




    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Darksavior Cool, heb jullie niet gezien, maar wel al foto's van jullie op andere sites.

    Van dit jaar heb ik nog geen goede foto van mezelf, daar wacht ik nog op via een vriendin :] dus die komt nog.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @Darksavior Cool, heb jullie niet gezien, maar wel al foto's van jullie op andere sites.

    Van dit jaar heb ik nog geen goede foto van mezelf, daar wacht ik nog op via een vriendin :] dus die komt nog.

    Wacht je hebt foto's van ons gezien op andere sites? Welke? Wij zoeken al een tijdje naar andere foto's.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wacht je hebt foto's van ons gezien op andere sites? Welke? Wij zoeken al een tijdje naar andere foto's.


    ik zoek redelijk veel sites af naar foto's.
    Zal nog wel even kijken of ik zo snel weer wat kan vinden..


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    ik zoek redelijk veel sites af naar foto's.
    Zal nog wel even kijken of ik zo snel weer wat kan vinden..

    Dat zouden we heel erg fijn vinden!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat zouden we heel erg fijn vinden!

    Sorry, maar ik heb nog niet heel erg veel succes in het terugvinden van die foto's >.<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik heb nog niet heel erg veel succes in het terugvinden van die foto's >.<

    Oh jammer ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.