• Stel, je gaat daar naartoe, moet je dan in het thema zijn, of mag je gewoon in elk kostuum dat je zelf wilt..? anders zit je daar met allemaal mensen die in het thema zijn en ben jij heel anders lol.. dus dat vroeg ik me af. En wie van jullie is al eens geweest? tell me, is het het waard en is het leuk? ik moet namelijk op die datums werken maar ik kan ook vrijnemen natuurlijk.. :I Dus kan iemand me dat uitleggen enzo? alvast bedankt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jaaaah, je hebt weer eens gelijk.

    Hoe ik dat niet leuk kan vinden.. tsja.. ik hou niet van grappige dingen.. oké, flauwe en droge humor.. maar niet van dat iig. Heb het wel eens gekeken maar toch. ACHJA W/E. XD

    En wat Assassin zegt ja.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben 1 keer geweest en ga dit jaar weer...het is ontzettend geweldig en je hoeft niet eens verkleed te komen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    (...)

    Neehoor. :'D Er zijn heel veel mensen die niet verkleed gaan, vooral veel fotografen. Ik ging de eerste keer ook niet verkleed.

    Oké, gelukkig haha. Wat is de gemiddelde leeftijd daar eigenlijk? Ik ben pas 14 en heb niet zoveel zin om de jongste te zijn =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oké, gelukkig haha. Wat is de gemiddelde leeftijd daar eigenlijk? Ik ben pas 14 en heb niet zoveel zin om de jongste te zijn =P


    Er zijn mensen van werkelijk alle leeftijd. Ouderen, jongeren, kleine kinderen. Daar hoef je je niet druk om te maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zijn mensen van werkelijk alle leeftijd. Ouderen, jongeren, kleine kinderen. Daar hoef je je niet druk om te maken.

    Okii ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is idd niet verplicht om in het thema te komen, ik ga ook altijd buiten het thema, er komen ook gewoon veel mensen niet verkleed.
    haha, de jongste bezoeker die er waarschijnlijk komt is misschien nog maar net een paar maanden :P

    - komende Zondag word het mijn 6ex (:


    Credendo Vides

    Euhm, nou, nee. Ik dacht dat we dit jaar als vampierkoppel gingen, maar mijn jurk is gescheurd en nu doen we - ook hier - Zelda en Link... Vind ik echt heeeeeeel erg jammer, want toen we gewoon foto's gingen maken zag alles er perfect uit. Ik had zelfs tandjes... En nu kan het niet, want ik trok dat ding dat om je borsten moet aan en toen sprong het kapot. De jurk zelf was een beetje te groot dus hadden we die ingesnoerd, maar dat borststuk was echt mini. Dus, nu gaan we lekker onorigineel als Princess Zelda en Link naar de EFF, ÉN NAAR DE ANIMECON. Blurgh, ik vind het kut als mijn kostuums falen >_<"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil écht super super graag, maar ik kan niet..
    Ik moet zaterdag naar de bieb en alle spullen klaar hebben voor werkweek.. Dus heb ik het te druk.. :(
    Ik zou met vrienden gaan, maar dan zou ik ook nog de treinreis moeten betalen.. En ik moet er ook nog voor zorgen dat ik genoeg geld heb voor in Berlijn.. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leela schreef:
    Euhm, nou, nee. Ik dacht dat we dit jaar als vampierkoppel gingen, maar mijn jurk is gescheurd en nu doen we - ook hier - Zelda en Link... Vind ik echt heeeeeeel erg jammer, want toen we gewoon foto's gingen maken zag alles er perfect uit. Ik had zelfs tandjes... En nu kan het niet, want ik trok dat ding dat om je borsten moet aan en toen sprong het kapot. De jurk zelf was een beetje te groot dus hadden we die ingesnoerd, maar dat borststuk was echt mini. Dus, nu gaan we lekker onorigineel als Princess Zelda en Link naar de EFF, ÉN NAAR DE ANIMECON. Blurgh, ik vind het kut als mijn kostuums falen >_<"


    Welke dag ga jij?


    Your make-up is terrible

    Ik ga zondag! :)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het lijkt me idd leuk om een keer te gaan, nooit geweest. Dus ik kan niet antwoorden, haha! ;3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil ook nog wel eens een keer gaan, maar het is er nog niet van gekomen. Veel plezier ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wie gaan er van hier eigenlijk er allemaal heen ? en zo ja, welke dag ? (beetje late vraag maar ja... (A))


    Credendo Vides

    Ik ben nu dus ZIEK THUIS met voorhoofdsholteontsteking en bronchitis - tegelijk, ja ik weet het ik ben een kneus. FUCK MY LIFE.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DreamerN schreef:
    Wie gaan er van hier eigenlijk er allemaal heen ? en zo ja, welke dag ? (beetje late vraag maar ja... (A))

    Ik ga morgen :)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...