• Yup, volgende week dinsdag ga ik met twee andere klasgenoten de cinnamon challenge doen.
    Ik wil het zo graag doen omdat ik weet dat het bijna niemand lukt om binnen de minuut alle kaneel van de lepel in te slikken.
    We gaan het uiteraard filmen en wie weet zet ik het zelfs wel hier op Q...maar dat weet ik nog niet zeker omdat ik redelijk plat praat (Antwerps) en dat jullie het misschien niet echt verstaan.

    Zijn er hier mensen die het al gedaan hebben?
    Zoja, kunnen jullie het gevoel beschrijven zodat ik weet wat me te wachten staat? :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga dat ook eens proberen. :3

    Fitzherbert schreef:
    Ik ga dat ook eens proberen. :3
    Doe het niet


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hah, ik had pas geleden met een paar vriendinnen afgesproken om dat een x te gaan doen ='D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Fitzherbert schreef:
    Ik ga dat ook eens proberen. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb het vandaag gedaan met 3 vriendinnen, lol! Op school.. ='D. En allemaal jongens uit onze klas kwamen naar ons toe en wilden het ook proberen, we hebben een heel potje kaneel opgemaakt ^^. Er zijn ook geniale filmpjes aan over gehouden.
    Oja, en het was niemand gelukt =3.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Vertel me!
    Is het gelukt?
    Ik wil filmpjes :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik en een vriendin willen vandaag ook de cinnamon challange doen, maar moet je het dus wel of niet inslikken? Want zij zegt als je het inslikt dat je dan dood gaat xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    mijn zusje en haar vriendin hebben hem ook gedaan maar niet gehaald. ik ga hem niet proberen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Pigwidgeon schreef:
    Ik en een vriendin willen vandaag ook de cinnamon challange doen, maar moet je het dus wel of niet inslikken? Want zij zegt als je het inslikt dat je dan dood gaat xD


    xD, ja dat was geniaall..


    Je kunt het gwn doorslikken was in de war met nootmuskaat


    “All those fairytales are full of shit.”