• Als jij een fan bent van Justin Bieber, lees dit verhaal dan!
    http://www.quizlet.nl/stories/79913/sometimes-one-simple-word-can-change-everything--ft-justin-drew-bieber/
    Het is echt leuk!
    De schrijfster gaat vandaag nog een deeltje posten als ze 75 abbo's heeft en op hoofdstuk 0.3 3 pagina's vol met reacties, ze heeft nu op dit moment 59 abbo's, zou dat gaan? Ik hoop het =D
    DIT WAS GEWOON MAAR VOOR EEN KEER EEN DEAL

    Alvast bedankt! x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:46 ]

    Dus zij schrijft alleen voor abbo's en de reacties? ...

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 14:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Dus zij schrijft alleen voor abbo's en de reacties? ...


    en het staat in het verkeerde subforum.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Verhalen waarbij de schrijver een bepaald aantal abo's of reacties wil lees ik sowieso al niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Verhalen waarbij de schrijver een bepaald aantal abo's of reacties wil lees ik sowieso al niet.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat altijd zo zonde dat mensen dat doen. Het gaat er toch om dat je plezier hebt in het schrijven. En niet om het aantal abo's. :{


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    > topic verplaatst, dit topic hoort namelijk onder 'Stories Promoten' :)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Merwin schreef:
    Verhalen waarbij de schrijver een bepaald aantal abo's of reacties wil lees ik sowieso al niet.


    I like boys who drive cars too slow.

    Hahaha xd Dit was eens voor een keer een deal, ze wou dit eens vragen, iedereen vindt het toch leuk om vele abbo's te hebben ^^ En ik ben nou eenmaal erg slecht om een goed subforum te vinden (baby)

    Ik ga geen verhaal lezen dat geschreven is voor de abo's of reacties. Ik snap dat dat leuk en motiverend is, maar je schrijft toch wel gewoon door als je geen 75 abo's hebt? Ben blij dat je er 59 hebt, dat is tenminsten iets?


    Big girls cry when their hearts are breaking