• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 16:20 ]

Your make-up is terrible

Solomon

"Wat deed ik zoal?" Vraag ik dan.
    Ik laat me wat onderuit zakken op de bank en kijk Luca aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik dacht even aan gisteravond. "Je praatte heel veel en je wilde dat ik meeging naar bed." zei ik.

Your make-up is terrible

Solomon

"Ja daarom lagen jij en Cassie ook naast me vanochtend, maar wat deed Cassie er eigenlijk bij?" Vraag ik door.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "We kwamen haar tegen op de gang en ik vroeg of ze meeging, jij leek het niet erg te vinden."

Your make-up is terrible

Solomon

Ik grinnik.
    "Okee, het zal wel weer zo zijn." Zeg ik en schud mijn hoofd.
    "Je excuses zijn aangenomen." Zeg ik vastbesloten en kijk Luca aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Dat is fijn." glimlachte ik naar hem en ik klopte op zijn been. Ik zakte wat onderuit, ik voelde me nu eerlijk gezegd echt beter.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik lachte even. "Zeg het maar Cassie, ik heb alle tijd." zei ik grinnikend. "Nou ja, tot het weekend afgelopen is eigenlijk. Maar dat negeer ik nu."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Solomon

Ik glimlachte terug naar Luca en keek weer vooruit.
    "Life is short and hard. But it's harder when you're A vampire and you Live forever." Mompel ik

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik knikte op zijn woorden. "Ja, daar heb je helemaal gelijk in." zei ik. "Mensen verheerlijken het teveel, zo geweldig is het nooit."

Your make-up is terrible

Solomon

"Hoe heeft die klootzak het ooit in zijn hoofd gehaald mij te bijten." Zeg ik en staar vooruit.
    Het liefst had ik dat mijn leven al voorbij zou zijn, er zijn genoeg redenen waarom, niet alleen om wat hier gebeurd.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Mij maakt het niet zoveel uit,' zeg ik, 'dus kan je dit weekend eigenlijk wel het geld voor mijn wijnflessen missen?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake
    "Je bedoelt zeker, kun jij wel geld missen voor mijn bier?" zei ik lachend. Ik knikte toen. "Maar ja, dat kan ik."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik viel even stil en beet op mijn lip. "Solomon, zo moet je niet denken." fluisterde ik naar hem. "Je moet... het beste eruit halen." Ik wist hoe moeilijk het was.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Nee dat bedoelde ik niet,' grinnik ik. 'En aangezien je het kan missen, wat dacht je er dan van om vanavond te gaan kijken?'

[hoelaat is het eigenlijk in rpg?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Solomon

"Zo moet je niet denken, zo moet je niet denken." Herhaal ik.
    "Luca, ik-" Zeg ik met trillende stem.
    "Alles was zo veel beter vroeger."

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Ich liebe dich 27.12.23