• Ik heb gisteren de Sims 3 geïnstalleerd in de volgende volgorde:
    - Sims 3;
    - Sims 3 - Beestenbende;
    - Sims 3 - Na Middernacht.

    Maar, als ik de Sims wil opstarten, wordt er gevraagd om 'n update te installeren. 'k Wil graag dat mijn Sims up-to-date blijft, dus die update wil ik graag installeren, maar het probleem is dat hij telkens vastloopt, nádat ik die update heb geïnstalleerd.. heeft iemand hier ervaring mee? D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, sorry. Bij mij liep hij vast als ik de sims net had aangemaakt. :/ ik heb er het volle bedrag voor betaald en nog nooit gespeeld.


    Destroy what destroys you.

    Pft, ik heb net 'n nieuw laptop + op m'n oude deed 'ie 't goed, met 'n minder snelle processor + grafische kaart.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aristocat schreef:
    Pft, ik heb net 'n nieuw laptop + op m'n oude deed 'ie 't goed, met 'n minder snelle processor + grafische kaart.


    Dat is nog erger, lijkt mij. Op onze oude computer was de Sims 2 ook veel fijner, maar die crashte, álles kwijt. Misschien kun je het vragen op de site van de sims 3?


    Destroy what destroys you.

    Misschien kan je de FAQ op de site van the sims raadplegen? Daar staat vast wel iets over updates. Anders kan je ook wel eens proberen het programma als 'administrator' uit te voeren..


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Wat voor foutmelding geeft hij?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik had een tijd geleden ook de simds 3, maar die computer is van zichzelf al sloom en het duurde erg lang. Er zit ook heel veel MB op de Sims, dus daar kan het ook aan liggen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dus eerst sims drie geïnstalleerd, toen beestenbende en als laatste middernacht?

    Daar heb jij je fout ;D Je moet ze in de goeie volgorde installeren.
    Van oud naar nieuw.. en Beestenbende kwam later dan Na Middernacht


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Dus eerst sims drie geïnstalleerd, toen beestenbende en als laatste middernacht?

    Daar heb jij je fout ;D Je moet ze in de goeie volgorde installeren.
    Van oud naar nieuw.. en Beestenbende kwam later dan Na Middernacht

    Midna schreef:
    Dus eerst sims drie geïnstalleerd, toen beestenbende en als laatste middernacht?

    Daar heb jij je fout ;D Je moet ze in de goeie volgorde installeren.
    Van oud naar nieuw.. en Beestenbende kwam later dan Na Middernacht

    Ja, 't is inmiddels al goed, maar ik durf die update niet meer te installeren, hoor..


    "I shut my eyes in order to see.'