• Het is weer eens zover!
    ze gaan weer zitten hameren op wat je later wilt worden bij ons op school! ik heb er echt zooooooooon hekel aan! echt! ik heb echt niet het idee dat ik het ver ga schoppen. en ik heb echt zoiets, who cares! Ik weet niet wat ik wil worden, en dat ga ik nu oook niet ff 123 bedenken.
    dus, wie heeft er nogmeer dat probleem?

    EDIT: ik wil bij deze actrise worden! (H) en het maken in hollywood ^^

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 13:05 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    EDIT: ik wil bij deze actrise worden! en het maken in hollywood ^^

    Ga nou maar een echte baan zoeken , daar heb je meer aan :W

    Ik wil al een tijdje analist worden :Y)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 16:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    *Actrice.
    Nee, ik heb daar geen last van. Ik weet al een tijdje dat ik scenarioschrijfster wil worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hmpf triest dit :S

    Ik wil journaliste worden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet nog niet precies wat ik wil gaan doen, maar ik weet wel dat het zeker met kunst te maken zal hebben.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hmmm.. Ik heb het zelfde als jouw.. Zoals Altijd.. Xd..
    Ik wil waarschijnlijk iets met Fotografie of schrijven van senario's of boeken :)..


    Don't be like the rest of them, darling

    ohh ik heb dit probleem niet $: ik wil het ver schoppen in de fashionindustrie, en wil mijn collectie showen op Paris fashion week. maar ja er is zooveel concurentie


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Februharry schreef:

    EDIT: ik wil bij deze actrise worden! (H) en het maken in hollywood ^^


    1) je moet het 'actrice' spellen.
    2) zonder wat juiste taalkunde kom je er niet.
    3) zonder talent al evenmin
    4) geen mooi gezichtje? forget it! :')
    5) geen juiste vooropleiding? dream on!
    6) HOLLYWOOD? srs? are you kidding me? trust me, niemand van deze kanten breekt daar door, toch niet als je niet stinkend rijk bent, belachelijk knap bent en veel talent hebt.

    acteren is moeilijker dan je denkt meis. Trust me. het is een vak om niet te onderschatten.
    en hollywood kun je het beste meteen uit je hoofd zetten, trust me. je word enkel teleurgesteld


    btw, de toelatingstesten zijn echt zwaar hoor... en als je erdoor bent, moet je én het studiegeld én het kotgeld kunnen betalen... amsterdam is ecth vet duur... door die stomm prijzen ook ga ik enkel in Maastricht, Gent, Antwerpen en Leuven testen kunnen doen :/ (en mama laat me wss enkel thaeter studeren als het in Gent kan..)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 20:09 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ga iets in de sport doen of ik ga de journalistiek in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ook niet echt het idee dat je het ver gaat schoppen zo :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Haha ja ik zou ook mega graag de musicalwereld in willen... maar ik ga wel een goede universitaire opleiding doen eerst. :)


    Life is hard and then we die

    toen ik jouw leeftijd had wist ik ook nog niet wat ik wilde worden
    daardoor heb ik 2 jaar verkloot, omdat ik het niet haalde

    Bouwkunde of bedrijfsmanagement of iets dergelijks
    Op de universiteit


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hardware Engineer, althans, dat is wat ik graag zou willen worden.

    Indien ik dat niet ga halen, ga ik voor programmeur.
    Mocht ik dat niet halen, dan ga ik wel werken voor een computer zaak ergens in de buurt.

    Actrice? Mmm okay.
    In Hollywood? HAHAHHA no way.


    Tell me about it, stud.

    OT : Ik wil heel graag naar de hogere hotelschool, maar daar wordt maar 1 op de 3 aangenomen.
    Als ik daar niet wordt aangenomen wil ik niet naar andere hotelschool, omdat ik uit ervaring van familie e.d. weet dat je daar gewoon niet ver mee komt.
    Dan wil ik iets met talen/economie o.i.d. gaan doen.

    En ja, ik wil ook graag actrice worden. Maar daar ga ik mijn toekomst niet aan vastpinnen, aangezien er bijv. in Amsterdam op de toneelschool één op de 500 aangenomen wordt. :')


    Tell me about it, stud.