• Ik moet 21 zijn om een toelatingstest maken om in niveau 4 te komen van het mbo. Alleen ik word in december pas 21 jaar, en nou weet ik niet of ik die test kan maken, want ik was naar ahoy gegaan omdat daar evenenten waren wat te maken heeft met opleidingen en werk, en zij zeiden dat ik een grote kans had dat ik wel door die test heen kan gaan.

    Er is een soort van school markt in Den Haag nu maar hopen dat ik daar wat informatie van kan halen
    zucht!!

    Plus dat ik nu €1043 moet betalen omdat mijn school mij niet voor 1 oktober heeft uitgeschreven, maar ik hoop dat de school dat wel kan doen. Want ib-groep zegt dat de school daarover beslist
    Ik snap het niet: waarom kunnen de scholen niet op tijd aangeven dat een opleiding niet meer van start gaan in februari en augustus:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat is echt vervelend! Ik zat eigenlijk ook te twijfelen of ik nu stop met school en op mijn 21ste zo'n test doe maar dan voor het HBO. Maar ik ben in september pas jarig. Dus dat vroeg ik me ook af. Laat je het weten als je er iets over te weten bent gekomen?
    Veel succes!


    Your make-up is terrible

    Ja tuurlijk, ik ga vandaag maar die is pas om 4 uur
    de tijd gaat echt traag
    Ik heb me wel al ingeschreven voor die opleiding
    Die test hebben ze alleen in Den Haag en niet in Rotterdam
    Hoe is het gister bij jouw gegaan?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ooh, ja als je zit te wachten gaat het echt langzaam.
    Uh wat stom dat ze hem alleen in Den Haag hebben, eigenlijk zouden ze zoiets overal moeten hebben, denk je niet?
    Klik

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 12:18 ]


    Your make-up is terrible