• hoi, Je hoeft niet te reageren maar ik wil het ff kwijt...
    mijn opa daar ben ik heel dol op.
    maar nu heeft hij een melanoom(huidkanker) hij is echt heel groot je ziet een bobbel. en je ziet ook al heel veel uitzaaiingen. en we hebben te horen gekregen dat het niet over kan dus hij overlijd. en we weten niet wanneer en dan gaat het weer goed en dan weer niet. ik voel me heel erg rot daarom. ik wil hem graag helpen maar kan niet :(
    bedankt dat je het hebt gelezen (H)


    I love Quizlet

    ik wens je heel veel sterkte(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ohjeeetje, ik weet niet echt wat te zeggen, maar in ieder geval veel sterkte naar jou en je familie! <3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sterkte. =)

    Griphook schreef:
    Ohjeeetje, ik weet niet echt wat te zeggen, maar in ieder geval veel sterkte naar jou en je familie! <3.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sterkte <3


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn opa had ook kanker (slokdarmkanker) en hij is daar inmiddels ook aan overleden. Ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte meisje!


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Sterkte


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Waar je hem het beste mee helpt, lijkt mij, is om veel bij hem te zijn en leuke dingen met hem te doen zolang dat nog gaat. Ik weet dat het moeilijk klinkt, maar als ik in jou opa's schoenen zou staan, zou ik het heel leuk vinden als mijn kleinkind zou komen, maar dan om de leuke tijden die ik nog kan meemaken, mee te kunnen maken, en niet de hele dag aan te zien dat de personen die belangrijk voor me zijn, constant aan het huilen zijn.

    Mijn punt is: Geniet van de momenten die je nog met hem kan meemaken, en probeer op de momenten dat je bij hem bent, zo min mogelijk te denken aan wat de toekomst gaat brengen, daar wordt jij niet blij van, maar je opa net zo min.

    Iniedergeval, heel veel sterkte <3


    Inspiration can hit you any time

    Sterkte (flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb ook een opa verloren door huidkanker. Heel veel sterkte.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat had ik ook met mijn opa. Hij kreeg de laatste tijd steeds meer last van zijn hart. En op een gegeven moment zat mijn vader iedere nacht met mijn opa op de EHBO. Toen hebben ze hem daar gehouden voor onderzoek en daar kwam uit dat het niet meer op te lossen was. Hij is toen naar huis gekomen om daar in rust te sterven.
    Wees in ieder geval blij dat je nog op je gemak afscheid kunt nemen van je opa, doe dat ook, anders krijg je spijt er van. Wat ik had, was dat ik bang was om te gaan, op een of andere manier. Anyway, als je wilt praten erover, kun je mij altijd berichten.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:16 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alle sterkte toegewenst (flower)


    ars moriendi

    Damn, het lijkt wel of iedereen dood gaat. :C
    Veel sterkte! Hopelijk blijft je opa nog zo lang mogelijk bij jou!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    OnlyWeKnow schreef:
    Sterkte <3

    Constantine schreef:
    Waar je hem het beste mee helpt, lijkt mij, is om veel bij hem te zijn en leuke dingen met hem te doen zolang dat nog gaat. Ik weet dat het moeilijk klinkt, maar als ik in jou opa's schoenen zou staan, zou ik het heel leuk vinden als mijn kleinkind zou komen, maar dan om de leuke tijden die ik nog kan meemaken, mee te kunnen maken, en niet de hele dag aan te zien dat de personen die belangrijk voor me zijn, constant aan het huilen zijn.

    Mijn punt is: Geniet van de momenten die je nog met hem kan meemaken, en probeer op de momenten dat je bij hem bent, zo min mogelijk te denken aan wat de toekomst gaat brengen, daar wordt jij niet blij van, maar je opa net zo min.

    Iniedergeval, heel veel sterkte <3


    Ja, dat zal ik doen.
    maar het moeilijke is hij kan niet staan hij kan alleen nog maar zitten. en hij krijgt vandaag uitslag van scans. want het blijkt al dat hij heel veel uitzaaiingen heeft :(


    I love Quizlet