• Made by SUMMERx




    t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    - Matthew 'Matt' Cooper Pensivia door Crane Onopvallend/Muzikant/Journalist
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    - Emma Lopez door Roosevelt Onopvallend/muzikant
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (hahah ja ik wil ook nog een nieuw topic openen want heb geen andere topics meer buiten deze dan ;p)

    Noah
    Ik pak haar kin vast en dwing haar om me aan te kijken. Mijn vrije hand strijkt langs haar wang en zakt dan naar haar nek. Uiteindelijk tillen 2 vingers het tipje van Melissa's blouse op. Haar teder kussen kan ik niet. Een hevige zucht, gevolgd door een passievolle beesterige kus. Mijn blik vangt haar gezicht op, ietswat geschrokken. 'Ons geheim.', fluister ik zachtjes.Ik zet een stap achteruit, en wandel dan de deur uit. Ik start mijn brommer (als ik daarmee gekomen ben geen ideee ;p) en rij op hoog tempo weg. Ik moet me dringend leren beheersen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Euhm, ik weet niet echt :3 Sorreh :c
    En zij had met de auto gereden, dus een spookbrommer dan :')]


    Melissa

    Ik houd mijn adem in wanneer hij mijn bloesje wat optilt, en een kreun ontsnapt mijn lippen wanneer hij me begint te kussen. Voor ik hem goed en wel kan terugkussen, of naar binnen kan trekken, heeft hij het al beendigd.
    "Ons geheim."
    Ik sta hem aan te gapen, en hij loopt gewoon weg. Diep vanbinnen wil ik hem tegenhouden, mee naar binnen sleuren en herhalen wat we ons beiden niet meer kunnen herinneren, maar het enige dat ik doe, is me laten zakken op de grond, en hem nastaren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Ik vond het zelf een brute manier om het zo te eindigen, maar de laatste tijd had ik geen vat meer op mezelf. Als ik bij haar ben, verlies ik de controle volledig. Pas na 20 minuten rijden stop ik pas aan de kant van een oud cafeetje, waar ik binnenstap. Met het weinige geld dat ik nog heb bestel ik een paar shotjes whisky. Ik moet even alles kunnen vergeten.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Halfverdoofd loop ik naar mijn slaapkamer, waar ik nog steeds de geur van zijn lichaam ruik, en nu merk ik pas dat de geur van seks er ook hangt. Mijn buik kriebelt weer, en terwijl ik nadenk, kleed ik me om. Dit is niet goed. Alles behalve goed. Een beetje afwezig neem ik mijn tas en besluit gewoon naar school te gaan. Ik doe de deur op slot, en stap de auto in. Het duurt even voor ik ook werkelijk de motor heb aangezet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -ben even wandelen met hond :3-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    -eukido :3-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Na wat shotjes en lichtjes aangeschoten te zijn geef ik mijn nieuwe vriend de barman wat geld en beslis ik om naar school te gaan. Ik klim mijn brommer op en rijd met moeite rechtdoor. Wonder boven wonder geraak ik op het Spartan High School net tijdens de pauze. Onopgemerkt voegde ik me bij de rest van de klas.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Wanneer ik op school aankom is het net pauze. Ik loop door de gangen, op zoek naar mensen van mijn klas en blijf even staan wanneer ik Noah zie. Het rare gevoel in mijn buik is er weer, en de kus van net spookt door mijn hoofd. Ons geheim. Jaja, dat kan wel zo zijn, maar waarom deed hij het dan?
    Automatisch voel ik zijn zachte lippen weer op de mijne, en langzaamaan komen er flarden van gisteravond terug. Ik bijt op mijn lip en blijf Noah aankijken. Wat ik er nog van herinner is gewoon geweldig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Als ik opkijk staar ik recht in de ogen van Melissa. Een vreemd gevoel loopt over me. Sinds gisteren is alles gewoon zo raar tussen ons. Misschien is het beter om haar even te ontwijken, totdat alles terug wat normaler is. Ik wandel het klaslokaal binnen en zet me ergens vanachter in een hoekje. Ik steek de oortjes van mijn gsm snel in mijn oren en zet de muziek op het hardste.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Hij negeert me gewoon en loopt het lokaal in. Inderdaad, een geheim. Ik loop ook het lokaal in, en zet me naast Jeffrey. Subtiel begin ik wat met hem te flirten en te giechelen, in de hoop Noah wat te negeren. Maar het lukt niet. Een deel van mijn concentratie dwaalt steeds naar hem af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Het rare lachje van Melissa komt precies telkens net boven mijn muziek uit. Het irriteert me duidelijk. Ik smijt mijn oortjes uit en stap met brute stappen op haar af en grijp haar pols vast. Mijn vingers staan weeral in haar huid gegrift. Mijn grip verslapt als ik zie wat ik aan het doen ben. Alweer, Noah! Ik kan mezelf wel voor het hoofd slaan dat ik opnieuw zo dom ben. In de plaats van sorry te zeggen bijt ik haar nijdig iets toe zoals 'Het is je eigen schuld.' Hierna stap ik terug naar mijn plaats, kwaad op mezelf. zeg ik nog tegen mezelf.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik schrik wanneer ik een stevige greep om mijn pols voel.
    'Het is je eigen schuld."
    Jeffrey kijkt Noah met een vreemde blik aan.
    "Noah, wat doe je?"
    Mijn stem trilt, en mijn pols doet pijn. Weeral.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Ik zie niet alleen Jeffrey naar me kijken, maar zowat de hele klas. Hier had ik absoluut geen zin in. Niet in dit dramagedoe, dus neem ik Melissa mee naar een rustigere plaats. Inderdaad, de mannenwc. 'Wat deed je daar?' vraag ik scherpe toon.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Niet-begrijpend volg ik hem naar de toiletten. Mijn hart klopt in mijn keel.
    'Wat deed je daar?'
    Ik frons even.
    "I-ik praatte gewoon met Jeffrey. Serieus, ik zit al een heel jaar bij je in de klas."
    Mijn ogen glijden over zijn knappe gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    - slaapjes doen - ;3 tot morgenn!!


    Love is just a word until you find someone to give its definition.