• Hoi!
    Ik kwam nog eventjes melden, naar aanleiding van mijn laatste topics en voor de mensen die erop hadden gereageerd, dat ik toch niet weghoef! Ik had een hele lange brief geschreven en gegeven aan mijn moeder. Ik was echt heel bang dat ze het nooit zou snappen maar ze snapte het toch. We hebben heel lang gepraat en morgen gaat ze een afspraak maken bij de dokter en dan gaan we daar samen heen. Ze is alleen bang dat ik hetzelfde als mijn opa heb. (schizoaffectieve stoornis) En hij moest aan de medicijnen waardoor hij helemaal getript is. Dus daar willen we graag om heen werken.
    Ik wil Mitchell en Annick graag nog speciaal bedanken en dan de mensen die me gesteund hebben via het topic, ik heb er echt heel veel aan gehad! Dank jullie wel, voor het nog maals laten zien hoe geweldig Quizlet is.

    Ik plaats af en toe wat nieuwtjes in dit topic voor degene die graag willen weten hoe het met me gaat.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 16:32 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb niet meegekregen wat er precies is gebeurd (dit is het eerste topic dat ik lees hierover) maar ben blij voor je dat je met je moeder hebt kunnen praten over wat er aan de hand is en jullie samen naar een oplossing op zoek gaan. Veel succes!

    Ik heb net met mijn vader gepraat. -awkward- Normaal praten we eigenlijk nooit met elkaar maar dat komt omdat we veel op elkaar lijken, stil en afwezig. Ik ben er een beetje achter gekomen dat alles zo''n beetje erfelijk is, hij heeft hetzelfde doorgemaakt en zit met sommige dingen nog in hetzelfde. Zoals met de stemmen die ik hoor, mijn eetprobleem. Hij heeft ook hetzelfde. Alleen is hij nogal spiritueel en ik niet, waardoor hij toch sommige dingen anders opvat.


    Your make-up is terrible

    Vandaag ben ik naar de huisarts geweest. Hij stelde veel vragen en belde meteen naar de polikliniek psychiatrie. Ik moet in het kort een stuk typen wat er precies is en dat stuurt de huisarts met een formulier en andere dingen op. Volgens hem is het belangrijk dat ik zo snel mogelijk terecht kan, dus een soort van spoed. Hij zorgt ervoor dat ik binnen een week een oproep krijg en er terecht kan. Het is heel fijn dat iemand me zo serieus neemt nu.


    Your make-up is terrible

    Ik ben zo ongelofelijk trots op je! <3333


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *heeft duidelijk iets gemist*
    Respect voor hoe je hier mee omgaat


    Happy Birthday my Potter!

    Nik, ik ben zo blij voor je dat het aan het goed komen is, en ik vind het zo dapper dat je deze stappen genomen hebt. Ik ben echt heel erg trots op je net zoals mitchell. echt waar <3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ben trots op je meis, maar dat weet je :) we gaan snel weer iets leuks doen!


    Life is hard and then we die