• Hoi!
    Ik kwam nog eventjes melden, naar aanleiding van mijn laatste topics en voor de mensen die erop hadden gereageerd, dat ik toch niet weghoef! Ik had een hele lange brief geschreven en gegeven aan mijn moeder. Ik was echt heel bang dat ze het nooit zou snappen maar ze snapte het toch. We hebben heel lang gepraat en morgen gaat ze een afspraak maken bij de dokter en dan gaan we daar samen heen. Ze is alleen bang dat ik hetzelfde als mijn opa heb. (schizoaffectieve stoornis) En hij moest aan de medicijnen waardoor hij helemaal getript is. Dus daar willen we graag om heen werken.
    Ik wil Mitchell en Annick graag nog speciaal bedanken en dan de mensen die me gesteund hebben via het topic, ik heb er echt heel veel aan gehad! Dank jullie wel, voor het nog maals laten zien hoe geweldig Quizlet is.

    Ik plaats af en toe wat nieuwtjes in dit topic voor degene die graag willen weten hoe het met me gaat.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 16:32 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind het een beetje een enge gedachte, die schizoaffectieve stoornis. Maar ja. Succes ermee!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dankjewel, jullie zijn echt geweldig. <3
    @Rebecca, het klinkt eng ja, maar het is minder eng. Ik hoor stemmen en zie dingen die er niet echt zijn, dat is alles.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:58 ]


    Your make-up is terrible

    Fijn om te lezen dat alles toch goed gekomen is!!
    Heel veel suc6 met wat er komen gaat, maar ook dat komt vast goed ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Assassin schreef:
    Dankjewel, jullie zijn echt geweldig. <3

    Jij bent geweldig waardoor wij geweldig gaan doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Suavemente schreef:
    Ik ben blij dat het toch nog goed is gekomen Niksel.
    Je verdient het! (:


    Mag ik voor nu ook even Niksel zeggen? Voor de rest ben ik het wel met de reactie eens namelijk.
    En anders Nikki, gelijk mijn nicht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jij bent geweldig waardoor wij geweldig gaan doen.


    _O_
    Dat is best wel een slimme opmerking!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heel veel succes morgen bij de dokter!
    En bij de behandeling die eventueel volgt. Ik hoop echt dat je geen medicatie hoeft. :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben mega blij voor je lieverd en vanaf nu gaat het gewoon allemaal goed komen :) <3


    Life is hard and then we die

    Ik ben trots op je Nikki, dat je toch die stap hebt ondernomen om die brief te schrijven en ook daadwerkelijk te geven aan je moeder. Veel succes morgen en vanaf nu kan het alleen maar beter gaan denk ik (:


    -

    Thanks, het doet me echt veel dat jullie zulke dingen zeggen. De afspraak kon helaas pas morgen, maar als jullie willen houd ik jullie op de hoogte.


    Your make-up is terrible

    Ahw, ik ben blij dat het allemaal goed is gekomen en ik hoop echt dat het allemaal goed komt, ik hoop dat je ook een beetje goede hulp erbij kan krijgen :3


    SLOAN.

    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
    IK BEN ZO BLIJ VOOR JE
    nu maar hopen dat het met mij ook goed komtt!!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat is fijn om te lezen. Hopelijk kan er inderdaad iets aan gedaan worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het heel knap van je dat je een brief aan je moeder hebt durven schrijven en ook is het heel mooi dat ze er zo serieus op gereageerd heeft. Ik hoop voor je dat je probleem kan worden opgelost! Ook al kan het soms moeilijk zijn, als je gewoon blijft doorzetten komt het uiteindelijk vast allemaal goed.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.