• Zit jij in de brugklas en heb je moeite met geschiedenis leren, of vind je het gewoon saai? Ik schrijf een story waarin ik alle feiten verwerk dus als je geen zin hebt in leren... lezen!(Y)

    okay, ik had dit een beetje overhaastig gedaan hier de link:

    http://www.quizlet.nl/stories/79363/sprekend-verleden-havovwo-1/

    en ik heb de exacte stof die ik in mijn verhalen verwerk bij de beschrijving van para. 1 gezet

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:30 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Misschien is het handig als je ook een link naar de story plaatst.


    I am an idiot, I move.

    Warhol schreef:
    Misschien is het handig als je ook een link naar de story plaatst.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Alle weetikveelhoeveeljaar geschiedenis in een story?

    Dat word nogal wat. Bovendien heeft niet iedereen dezelfde boeken. I deem this pointless D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Alle weetikveelhoeveeljaar geschiedenis in een story?

    Dat word nogal wat. Bovendien heeft niet iedereen dezelfde boeken. I deem this pointless D:


    Maar iedereen krijgt wel ongeveer dezelfde stof alleen door de verschillende niveau´s zoals mavo, havo & vwo kan ze in de problemen komen als ze niet duidelijk vermeldt voor welk niveau het verhaal is


    Physics is awesome

    interessant, vind zelf geschiedenis heel mooi & leuk, maar ga zeker eens een kijkje nemen! ben benieuwd!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Het is een leuk idee, maar ik betwijfel of je alle informatie uit de geschiedenis boeken hier op Q kunt droppen. Ik denk eerlijk gezegt dat je halverwege een keer afhaakt want geschiedenis is toch wel een slaapverwekkend vak. En ik kan het weten want ik had het als examenvak (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    srry, ik heb hem nu bewerkt;

    @ Britsanity: ja weet ik maar ik heb eigenlijk gewoon geen zin in de hele tijd naar dat boek staren en niks in me opnemen dus ik dacht: ik maak een verhaal! En daarna dacht ik: kan ik het net zo goed op Q zetten!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar iedereen krijgt wel ongeveer dezelfde stof alleen door de verschillende niveau´s zoals mavo, havo & vwo kan ze in de problemen komen als ze niet duidelijk vermeldt voor welk niveau het verhaal is

    Maar niet iedereen krijgt de zelfde geschiedenis, mijn zus en ik hebben hele andere onderwerpen gehad. Dus het is vrij moeilijk om dat in één verhaal te doen.
    Al vind ik het wel een leuk idee voor een verhaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    .. Lol, Caesar was niet de vader van Octavianus. Hij had hem aangemerkt als zijn erfgenaam, maar Octavianus was zijn achterneef. Als je dit aan gaat merken om mensen geschiedenis te leren, dan zullen ze puntenaftrek krijgen omdat je zegt dat Ceasar zijn vader is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    mensen: lees de link! 'sprekend verleden havo/vwo 1'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    weet ik hij was ook zijn peetvader, lees het verhaal en je merkt het wel, maar stel nou dat jij een petekind was dan zou je toch ook niet zeggen: mijn peetvader Caesar?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Handig toch, als er fouten in zitten...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    er zittenm geen fouten in! Maar je moet wel het verhaal lezen!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Of je leent gewoon boeken uit de boek die hiervoor speciaal gemaakt zijn....

    Het is op zich een goed idee, maar iedereen moet andere details kennen. Of bv. jij verwerkt er details in die ik niet hoef te kennen. Dan leer ik dus te veel. Dat is eigenlijk ook niet de bedoeling, want hoe meer je leert hoe meer je ook kunt vergeten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ja maar het is meer de basis: ik doe de gekleurde blokken niet, en je moet ook niet gaan denken dat je het moet gaan lezen inplaats van leren, serieus nog meer kritiek en ik barst wat wil je dat ik doe, het alleen voor mezelf houden of delen met de mensen die het wél willen lezen?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"