• Hey guys!

    Kwam net op een geniaal idee om met een paar mensen van quizlet naar een musical te gaan ^^
    Nu is het wel zo dat de meeste musicals niet goedkoop zijn tenzij je de allerlaagste rang neemt.
    Als je mee wilt, bij Wicked is bijvoorbeeld de laagste rang 25 euro, tenzij je last-minute boekt, dan is het 12,50.
    Dus, wie zouden het leuk vinden om mee te gaan? En naar welke musical?

    Op het moment in de theaters:
    Saturday Night Fever
    Tijd, prijzen & plaats (reizend)
    Miss Saigon - Beatrix Theater Utrecht
    Tijd en prijzen
    Wicked - AFAS Circustheater in Scheveningen (Den Haag)
    Tijd en prijzen
    (meer?)
    Binnenkort:
    The Little Mermaid (De kleine zeemeermin)
    Tijd, prijzen & plaats (reizend)

    Mensen die meewillen:
    Cogsworth - Little Mermaid
    PUKKELxdING - Little Mermaid
    Griphook - Little Mermaid
    Fantasia - Geen voorkeur
    Remembrall - Geen voorkeur (Geen SNF)
    Coriolanus - In de buurt van Scheveningen

    xxx Wicked fan

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 23:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 maart 2012 - 21:09 ]


    Life is hard and then we die

    Layton schreef:
    (...)

    Reclame, iedereen wil weten wie die gekken waren die Wicked door de war schopte (A)
    No man, das echt een droom van me om in Wicked te kunnen spelen... Hoe mooi is je leven als dat je baan is...


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)No man, das echt een droom van me om in Wicked te kunnen spelen... Hoe mooi is je leven als dat je baan is...


    Theater is ook vet. We kunnen ook de hoofdrollen ontvoeren en die kleren aantrekken. SPELEN MAAR.(A)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    Theater is ook vet. We kunnen ook de hoofdrollen ontvoeren en die kleren aantrekken. SPELEN MAAR.(A)

    Annick kent de tekst toch al uit 'r hoofd. :'D

    Ik ben voor de kleine zeemeermin. Maar ik vind die andere ook wel leuk hoor. Daar ga ik anders wel met mijn moeder/zussen/schoonzus/weet-ik-veel-heen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Fantasia schreef:
    (...)
    Annick kent de tekst toch al uit 'r hoofd. :'D
    Sadly enough... true story


    Life is hard and then we die

    Bond schreef:
    Ik ben voor de kleine zeemeermin. Maar ik vind die andere ook wel leuk hoor. Daar ga ik anders wel met mijn moeder/zussen/schoonzus/weet-ik-veel-heen...
    Ik ben eigenlijk ook wel voor de kleine zeemeermin, die lijkt me echt gaaf, kunnen we naar een try-out gaan ofzo, de echte allereerste voorstelling :3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben eigenlijk ook wel voor de kleine zeemeermin, die lijkt me echt gaaf, kunnen we naar een try-out gaan ofzo, de echte allereerste voorstelling :3

    Ik ben nogal fan van het sprookje :] Tenmijste, van de Disneyfilm ;]
    Weet jij trouwens wie de hoofdrol is? Ik zit namelijk op mijn mobiel... Ik hoop niet wéér Chantal Janzen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Ik ben nogal fan van het sprookje :] Tenmijste, van de Disneyfilm ;]
    Weet jij trouwens wie de hoofdrol is? Ik zit namelijk op mijn mobiel... Ik hoop niet wéér Chantal Janzen...
    Tessa Sunniva van Tol. Ik ben Chantal Janzen ook een beetje zat inderdaad.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tessa Sunniva van Tol. Ik ben Chantal Janzen ook een beetje zat inderdaad.

    Ha, mooizo :] (ze heeft toch wel rood haar hè? ;])

    Ja, idd. Ik kreeg echt het idee dat ze overal de hoofdrol van werd >.<

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 23:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Lijkt me heel gezellig en leuk, maar het is wel een beetje duur, zeker omdat er altijd kans is dat het niet doorgaat. Doordat het van een site is georganiseerd
    Maar dan ben ik voor The Little Mermaid. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik neem even een abo


    Deep inside, I've never felt alive

    Fantasia schreef:
    (...)
    Annick kent de tekst toch al uit 'r hoofd. :'D


    Gosh, haha, oké, dan moet zij alles in een oortje doorgeven >:3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    Gosh, haha, oké, dan moet zij alles in een oortje doorgeven >:3
    Hahaha. Naja, ik heb het script van de Nederlandse Wicked, dus vandaar :P [/niet het officiële, maar overgenomen van een audio-opname]


    Life is hard and then we die

    Klinkt leuk, ik heb alleen niks met musicals. Maar ik wens jullie (alvast) veel plezier!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oh dat lijkt me echt awesome, en dan ben ik voor The Little Mermaid ;D. Alleen tsja, atm ben ik ontzettend blut, maar als ik de kans zou krijgen om mee te gaan, doe ik het sowieso! c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''