• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Beste tributen, de hoorn des overvloeds is officieel leeggeroofd!
    Kom gerust nog eens langs de hoorn om te controleren of hij weer aangevuld is door de spelmakers!


    [Ooh nice, dat doe je dus ook haha:p]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:33 ]

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    Ik keek verlangend naar de boog die Yoëlla neerlegde - die ik net niet te pakken had gekregen -, maar nog volgde ik hun voorbeeld niet. Ik durfde het mes gewoonweg niet te laten zakken: ik was veel te bang dat er iets zou gebeurden.


    [Goed, hier waren District 12, Yoëlla van 8 en Alexandria van 13 gebleven xD De laatste post voordat we pauzeerden.]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:35 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik zag het meisje haar mes omklemmen. Ik probeerde een brok in mijn keel weg te slikken; was het wel slim om mijn boog te laten zakken?
    Ik trilde zachtjes.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Er klinkt een kanonschot in de verte. Er is een tribuut gesneuveld.

    Tijd: 04:54 (at night)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik maakte een sprongetje van schrik toen ik plotseling een kanonsschot hoorde: de eerste moord was gepleegd.
    Onwillekeurig gleden de gezichten van de Tributen langs mijn netvlies. Wie was de eerste die er bloed aan zijn handen gekleefd had?
    Mijn blik gleed weer naar Yoëlla, die angstig trilde. Opnieuw voelde ik daar die aandrang om haar te omhelsen en gerust te stellen. Voor een moment liet ik mijn mes een beetje zakken, maar toen werd ik weer alert en kwam hij weer omhoog.

    Jonathan Walker || district 11
    Geschrokken door het kanonschot ren ik zo snel mogelijk terug naar Freya en Lisa en hoop vurig dat ze elkaar niet hebben uitgemoord. Als ik daar aankom zie ik dat ze gelukkig allebei nog leven ' wie is er dood?' vraag ik ongerust.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite elizabeth haliburton- district 6
    ' Ik weet het niet, dat zien we vanavond wel,' zeg ik, opgelucht dat het Jonah niet is. ' Heb je iets gevonden?,' vraag ik dan. Ik hou niet zo van het onderwerp dood en moorden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    ' ja ik heb deze tak gevonden en daar kan ik makkelijk een boog van maken' ' Jij?'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Geschrokken keek ik op, toen ik het kanon hoorde. "Iemand..." fluisterde ik tegen mezelf. Noëmi leek moeite te hebben met haar mes, waardoor ik mijn boog vasthield in mijn hand. Ik wou dolgraag iets zeggen, maar ik wist niet wat. Het meisje van District 8 was aan het trillen, "I-ik wil jullie niet vermoorden," zei ik, voornamelijk tegen het meisje uit district 8.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Alexandria's stem trilde toen de woorden uit haar mond rolden: 'ik wil jullie niet vermoorden!' Ze keek naar Yoëlla, die nog steeds op haar benen stond te trillen.
    'Ik geloof dat niemand van ons wil moorden,' zei ik gespannen en mijn ogen kleefden zich even op de boog die Alexandria in haar had geklemd had. Ook zij wilde haar wapen niet laten zakken.


    [het is te mooi weer<3 ik ga skeeeeleren! Tot straks(a)]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 14:08 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik sprong zachtjes achteruit toen ik het kanonschot hoorde.
    'Ik ook niet,' zei ik pruilend. Ik schuifelde zachtjes heen en weer? Wie was er vermoord? En door wie?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Een iemand is al een moordenaar..." mompelde ik tegen mezelf. Ik wil geen moordenaar zijn. Maar als ik ooit wil overleven...


    Tijd voor koffie.

    Aphrodite elizabeth haliburton- district 6
    ik heb helende blaadjes, vooral geschikt voor blauwe plekken, en wat mos om te absorberen,' zeg ik. dit is zeker geen slecht begin van de spelen, ik heb veel erger gezien.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Frederick Smith, district 12

    'Komop, zorg dat er geen tweede schot komt!' smeekte ik, ik liet het mes vallen en hield mijn handen omhoog in een onschuldig gebaar.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 16:52 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    'Het is een kneuzing, of een breuk, geen idee, maar ik voelde iets knappen, het kan net zo goed een gewricht of zoiets zijn,' mompelde ik, 'maar ik overleef het wel, het ziet er alleen niet uit. We zijn nog niet dood, dus de eerste zijn we al niet, nog vierentwintig te gaan voor er een winnaar uitkomt...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...