Dus ik ben bezig met mijn verhaal, voor het eerst in maanden lukt het me weer eens om iets te schrijven wat niet één grote fail is... en dan ga ik even naar de wc, en klikt mijn moeder het word-document weg waarin ik bezig was met schrijven! Oké, het ligt ook wel aan mezelf want ik sla dingen nooit tussentijds op, maar why the fuck doet ze dat opeens? En dan zei ze dat ze de laptop alleen maar wilde verplaatsen omdat 'ie in de weg stond, maar dat is toch geen reden om dat weg te klikken. & als je iets wilt wegklikken verschijnt er ook eerst zo'n "Wilt u dit opslaan"-schermpje in beeld. meh. door de ruzie die volgde - wat denk je, ik pik dat toch niet - is nu ook al m'n inspiratie weg. and she doesn't give a fuck.
Zo gaat het nou de hele tijd bij ons thuis, iedere dag ruzie. Het ergste is dan nog wel als ik daarna mijn moeder tegen mijn vader hoor verzuchten "waarom zijn we ooit aan kinderen begonnen" of "ze is totaal niet wat we verwachtten toen we een kind kregen". Maar het ligt gewoon aan hen, met hun fucked-up regels voor alles en hun werkplanners en agenda-checkmomenten. Ik mag echt niet veel, van muziek luisteren zonder oordopjes (terwijl zij wel altijd die kuttelevisie aan hebben staan) tot naar de bioscoop of spontaan mee naar huis met een vriendin na school. ugh. En ze denkt dat ik blijf zitten alleen omdat ik een keer niet voor een pw leer, terwijl ik op alle vakken (behalve Nederlands en gym) een 7 of hoger sta. whutdafuq.
there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.