• Ik heb een Ipod Shuffle 2 edition maar nu ben ik mijn lader kwijt.
    Hij ziet er zo uit



    En nee ik vraag niet of iemand hem gevonden heeft, maar of dat iemand soms weet waar ik het nog kan kopen.
    Liefst in een winkel en niet online...Ik woon trouwens in Antwerpen.

    Ik weet dat ze op de Meir een winkel hebben die switch shop noemt maar ik heb er al op rond gekeken en ik vind het echt nergens.
    Het zou erg handig zijn dat ik het nog voor deze vakantie kan kopen want ik wil wel muziek kunnen luisteren op het vliegtuig :')

    Alvast bedankt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    In een Apple winkel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij is die lader nog gewoon overal te koop hoor? Ook al is het de 2e editie, die dingen zijn toch gewoon allemaal hetzelfde? Of ben ik nou blond..
    Ik denk dat ze het bijna in elke elektronicawinkel wel hebben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NewUsername schreef:
    In een Apple winkel?

    Switch heeft zowat alles van apple :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Switch heeft zowat alles van apple :W


    Ik wist niet wat Switch was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fluorescent schreef:
    Volgens mij is die lader nog gewoon overal te koop hoor? Ook al is het de 2e editie, die dingen zijn toch gewoon allemaal hetzelfde? Of ben ik nou blond..
    Ik denk dat ze het bijna in elke elektronicawinkel wel hebben.


    Nee...ik heb net enkele elektronicazaken gedaan en ik vond alleen van de 3de en de 4de editie.
    En die laders zijn totaal anders


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Moet ie trouwens persé in dat houdertje? Volgens mij niet hoor. Dan zou ie toch elke oplader kunnen gebruiken..


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet dat je liever geen site wilt maar misschien toch maar via marktplaats kijken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bond schreef:
    Moet ie trouwens persé in dat houdertje? Volgens mij niet hoor. Dan zou ie toch elke oplader kunnen gebruiken..

    Dat weet ik niet maar ik weet wel dat het uiteinde er zo moet uitzien.
    Want de andere laders is met een rechthoekig eh...pinnetje en dat van mij is echt rond.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Huh, ik heb ook een iPod shuffle en die heeft gewoon een ronde oplader, zonder dat houdertje.
    Maar ik denk dat je het beste wél via een internetwinkel kunt bestellen. Op bol.com hebben ze volgens mij zat.


    Deep inside, I've never felt alive