• De laatste tijd heb ik geen enkele zin meer om aan mijn stories te werken en moet ook heel de tijd mijn lezers laten wachten tot ik weer eventjes zin heb. En dat is echt niet vaak. Vroeger had ik op de raarste plekken goede ideeën maar nu lijken mijn hoofdstukken echt op niets, bij gebrek aan inspiratie.
    Dus weten jullie misschien hoe ik dat weer wat kan goed maken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nope, same problem here.
    Maar ik heb het gewoon tegen mijn lezertjes gezegd en ze begrijpen het volgens mij wel.
    Ik wil ook niet het gevoel krijgen dat ik iets moet schrijven, want dan komt er hoofdstukje uit, dat echt niks waard is...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja dat heb ik ook.. Ik heb iets van 30+ verhalen op m'n laptop staan, en gister las ik ze toevallig terug en ik dacht echt van, waauw... waar haalde ik al die inspiratie van. Maar nu echt niets meer...
    Ik kan je dus niet helpen, sorry hihi.


    live the life you love

    Ik krijg wel eens inspiratie als ik een rij random woorden na elkaar zie. En van brainstormen met iemand anders. (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik heb de inspiratie wel, maar vind 't lastig om op papier te zetten (no_chears). Maar als ik inspiratie nodig heb, ga ik meestal even wandelen, zoek mooie plaatjes op in dezelfde sfeer als het verhaal en luister piano muziek.


    i put the fun in funeral

    ik heb wel een tipje
    * lees een boek, kijk een film, ga wandelen, lees een boek opnieuw, luister muziek, kijk een film opnieuw, kijk een film/lees een boek waarvan je had gezworen hem nooit te kijken/lezen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dat heet een writersblock. En die krijg je niet weg. Alleen door wachten gaat hij over. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Dat heet een writersblock. En die krijg je niet weg. Alleen door wachten gaat hij over. :'D


    26 - 02 - '16

    come join the club =.= xD